مهرداد میناوند می گوید امیدوار است بعضی ها فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی را یاد بگیرند.

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی در بازی نفت تهران یک پنالتی از دست داد و پس از آن در فضای مجازی با توهین هواداران روبرو شد. این توهین ها به قدری تند بود که او و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس حضور در فضای مجازی و ارتباط با هواداران را تحریم کردند. مهرداد میناوند پیشکسوت پرسپولیس که اتفاقا خودش در اینستاگرام چنین فضایی را تجربه است، با انتقاد از رفتارها به دفاع از مهدی طارمی می پردازد.
احتمالا در جریان هستید که برای مهدی طارمی چه اتفاقی افتاد.
بله، اول از همه باید بگویم صفحه ای که ما داریم، یک صفحه شخصی است. هر کسی می تواند عقیده خودش را در صفحه اش بنویسد. برای کسی هم که کارت دعوت نمی فرستیم که به صفحه ما بیاید و نظر بدهد. بازیکنی در سطح طارمی وقتی خودش گل نمی زند، ناراحت می شود. به نظر من به این موضوع پنالتی گل نکردن او، بیش از اندازه پرداخته شد. این وسط مخاطبانی هستند که خوب یا بد شروع به حرف زدن می کنند. اگر شما خوب باشی باب میل حرف می زنند و اگر بد باشی شروع می کنند به توهین. به نظر من طارمی خوب کاری کرد که فضای مجازی را تحریم کرد. نیاز داشت که آرامش داشته باشد و بتواند ریکاوری روحی کند.
منتقدان می گویند مهدی این فصل عملکرد خوبی داشته است و نباید با او چنین رفتاری شود. 
بله، او امسال بیشترین پاس گل را داده و بیشترین گل را زده است. هنوز بهترین و موثرترین بازیکن لیگ برتر است. متاسفانه یک مشت آدم هستند که در فضای مجازی اضافه کار دارند و به دیگران بی احترامی می کنند.
برای خود شما هم این اتفاق افتاد. حدود دو ماه پیش بود، درست است؟
بله، متاسفانه بعضی ها به هر دلیلی توهین می کنند. حتی زیرعکس های خانوادگی ما و به پسر من توهین می کردند و بد می نوشتند. من یک نوشته در یکی از سایت های وابسته به رقیب مطلبی دیدم و ناراحت شدم و نظرم را نوشتم ولی متاسفانه به من و خانواده ام انواع و اقسام بی احترامی شد. به نظر من طرفداران هر تیمی، باید صفحه شخصی بازیکنان خودشان بروند و به بازیکنان رقیب کاری نداشته باشد ولی الان اینطوری نیست. طرفداران به صفحه بازیکنان تیم رقیب می روند، داد می زنند و بی احترامی می کنند.
سر قضیه توهین هایی که به علی ضیا شد، شما واکنش نشان دادید و از بعضی خواستید به او بی احترامی نکنند.
بله، من واقعا سر آن موضوع ناراحت شدم. من در حد و اندازه این حرف ها نیستم که به کسی پند بدهم ولی شما ببیند ادای خیلی از اسطوره های پرسپولیس را در می آورند. من نگفتم کسی از کار ضیا ناراحت نباشد و او کار خوبی کرده است. حرف من این نبود. گفتم نباید به او و خانواده اش بی احترامی شود. خانواده او چه گناهی کرده است؟
این مشکلات گویا هر روز بدتر می شود. به صفحه بازیکنان خارجی و شخصیت های خارجی هم می روند و توهین می کنند.
باید فرهنگ سازی شود. پسر من در اتریش زندگی می کند و وقتی صفحه من را می بیند می گویم چقدر کامنت و لایک داری. در اتریش اصلا این طوری نیست. متاسفانه هجم کامنت هایی که در آن توهین شده واقعا زیاد است. انشالله روزی برسد که بعضی ها فرهنگ استفاده از فضای مجازی را یاد بگیرند.

 

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =