بزودی 3 کتاب جدید از سوی بنیاد نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی منتشر خواهد شد

مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی از زیر چاپ بودن 3 کتاب جدید خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،حبیب الله فرجی زاده، مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت : سه کتاب ، "به درود پنج ضلعی خونین" شامل خاطرات ابوالقاسم محتشمی یکی از رزمندگان دفاع مقدس استان، "عروج از اوج" سیر زندگی تا شهادت و نیز خاطراتی از شهید رستم سوادی به روایت دوستان و همرزمان وی، "فوج فوج فرشته می بارد" مجموعه اشعار خانم سلبی ناز رستمیدر دست تدوین و انتشار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی قرار دارد.

وی همچنین به در حال تدوین بودن آلبوم عکس رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این آلبوم عکس از نگاه دوربین خود رزمندگان و از بین 30 هزار قطعه عکسی که از خود رزمندگان جمع آوری شده تهیه می شود.
به گفته وی، این آلبوم عکس در 2 جلد منتشر می شود که جلد نخست آن شامل 200 عکس است و به احتمال زیاد همزمان با دهه مبارک فجر رونمایی می شود.
مدیر امور هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه تاکنون 18 کتاب از سوی این اداره کل منتشر و در بازار نشر توزیع شده است، افزود: این کتاب ها شامل شعر، داستان، رمان و خاطراتی از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان بوده است.
فرجی زاده همچنین به رونمایی از 2 کتاب منتشره این اداره کل در وزارت کشور نیز اشاره و اظهار کرد: «به لهجه سردار بدر» شامل مجموعه شعرهای برگزیده شاعران برجسته کشور درباره سردار شهید مهدی باکری و رمان «درهای آسمان به روی زمین باز می شوند» نوشته سیاوش رحیمی 2 کتابی بودند که در سال های گذشته و همزمان با سالروز شهادت شهید باکری رونمایی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =