خط و نشان دوباره شهرداری تهران برای صنوف آلاینده: تعطیل می کنیم

شکایتهای مکرر شهروندان از برخی واحدهای صنفی آلاینده باعث شده تا شهرداری تهران برای چندمین بار اعلام کند جلوی فعالیت این قبیل از اصناف را می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکایت از دست واحدهای صنفی آلاینده باعث شده تا شهرداران تهران دست به جمع آوری این اصناف بزنند. پیش از این شهرداری منطقه ۱۰ در غرب پایتخت اعلام کرده بود تعدادی از واحدهای صنفی را پلمب کرده و اکنون شهرداری منطقه ۱۴ در شرق تهران هم گفته برخی از واحدهای صنفی آلاینده را جمع آوری می کند.

فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 با اعلام این که واحدهای صنفی آلاینده محیط زیست در منطقه14 تعطیل می شوند، گفت: به منظور داشتن زمین پاک و جلوگیری از افزایش جمعیت موش در منطقه، واحدهای صنفی آلاینده تعطیل می شوند.
او با بیان اینکه این طرح در محله های منطقه به ویژه نقاطی که صنوف آلاینده بیشتری در آنها وجود دارد در الویت اجرا است، گفت: طی بازدیدهای مستمر از سوی اداره ساماندهی، تاکنون بیش از 10مورد صنوف و مشاغلی که آلودگی محیط‌زیست و سد معبر داشته‌اند ازجمله قالی‌شویی، کارتن و پلاستیک فروشی، میوه‌فروشی و... در نواحی شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام‌شده است.
شهردار منطقه 14 از انجام پیگیری مستمر این امر خبر داد و گفت: برای نتیجه‌بخش بودن طرح مبارزه با موش و حفظ محیط‌زیست در محله‌ها، طرح برخورد با این مشاغل و نهایت تعطیلی‌شان محله به محله استمرار خواهد داشت.


64231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    1 0
    مهم براي شما پوله. كاري نمي كنين