مراسم رونمایی از کتاب "هفت فصه از پری قصه ها" پری زنگنه به همت انجمن خیریه امید و به نفع نابینایان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، مراسم رونمایی از کتاب "هفت قصه از پری قصه ها" اثر پری زنگنه  با حضور بانوان خیر شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عبدالمناف عظیمی مسئول انجمن نابینایان آذربایجان غربی در مورد مشکلات این انجمن و از دچار مشکل شدن و کسری بودجه برای خرید محلی برای انجمن نابینایان استان صحبت کرئ.

پس از صحبت های عظیمی، خانم پری زنگنه در مورد کتابهای خود صحبت کردند.

وی در مورد کتاب جدید خود گفت : مجموعه هفت قصه از پری قصه ها در مورد داستان هایی نوستالژیک از دوران های گذشته با نثری آهنگین به رشته تحریر در آمده است.

در پایان مراسم کمک های نقدی جمع آوری و سپس کتاب ها و سی دی های ایشان به نفع انجمن نابینایان آذربایجان غربی به فروش رسید .

در این مراسم به همت انجمن خیریه امید و با حضور جمع کثیری از خیرین و علاقمندان دنیای کتاب همراه بود کمک های مردمی و خیرین ه نفع انجمن نابینایان آذربایجان غربی جمع آوری شد که مصرع "بنی آدم اعضای یکدیگرند" به دیده وضوح به نمایش گذاشته شد.

شایان ذکر است پری شاه یلانی مشهور به پری زنگنه پس از سانحه رانندگی در سال 1350 که منجر به از دست دادن بینایی خود شدند،  کتاب "آنسوی تاریکی" را پس از این حادثه به رشته تحریر در آوردند که در آن از مشکلات نابینایی و البته زندگی این افراد سخن گفته اند.

خبرنگار : مریم ساعی کیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =