تساوی اکسین البرز در یک بازی خارج خانه مقابل نیروی زمینی/ اکسین همچنان صدرنشین ماند

تیم اکسین البرز در یک بازی خارج از خانه مقابل نیروی زمینی تهران به نتیجه تساوی دست‌یافت تا همچنان صدرنشین گروه خود بماند.

به گزارش خبرآنلاین البرز، در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم اکسین البرز در ورزشگاه نزاجا تهران میهمان تیم نیروی زمینی بود که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم اکسین البرز در شرایطی پا در این میدان گذاشت که هفته گذشته با کسب پیروزی مقابل تیم پرسپولیس گناوه توانسته بود صعود خود به مرحله دوم مسابقات را مسجل کند و در این دیدار در تلاش بود تا با کسب نتیجه مناسب بتواند جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی به اثبات برساند که در نهایت با توجه به نتیجه تساوی تیم شهرداری بندرعباس، اکسینی ها توانستند در پایا هفته هفدهم با 34 امتیاز در صدر جدول رده بندی این دوره از مسابقات قرار گیرند.
این دیدار در شرایطی از ساعت 14:15 با سوت یاسر همرنگ آغاز شد که هر دو تیم دقایق ابتدایی بازی را با احتیاط آغاز و در ادامه در دقایقی از بازی هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر داشتند که در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه به پایان رسید.
در شرایطی که تیم نیروی زمینی توانسته بود هفته گذشته با کسب پیروزی در یک بازی خارج از خانه مقابل رقیب اصلی خود یعنی بعثت کرمانشاه اختلاف امتیاز خود را با این تیم به عدد 5 برساند در این دیدار با استرس کمتری وارد میدان شد که در نهایت تا پایان 90 دقیقه تلاش هر دو تیم برای گل زنی بدون ثمر بود تا هر دو تیم با کسب یک امتیاز این دیدار را به پایان برسانند.
گفتنی است، اکسین البرز در شرایطی توانست با کسب این نتیجه همچنان در صدر باقی بماند که کیفیت بد زمین بازی و حضور تماشاچیان تیم میزبان که عمده آنها را سربازان وظیفه نزاجا تشکیل می دادند شرایط سختی را بر این دیدار حاکم کرده بودند، اما شاگردان فیروز کریمی و علی لطیفی توانستند با دست پر به البرز برگردند.
در شرایطی که سرنوشت صعود و سقوط برخی تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال تاکنون مشخص شده است، اما تنها یک هفته دیگر از این مرحله مسابقات باقی مانده تا تکلیف همه تیم‌ها مشخص شود که در این هفته تیم اکسین البرز که صعود خود را مسجل کرده میزبان ضعیف‌ترین تیم این گروه از مسابقات یعنی یاران غدیر هشتگرد است که با توجه به نتایج عجیب و بسیار ضعیف تیم یاران غدیر هشتگرد و کسب تنها یک امتیاز از 54 امتیاز می‌توان گفت صعود و صدرنشینی اکسینی ها در این گروه را بسیار محتمل دانست.
اسامی تیم اکسین البرز در این دیدار:
ناصر سالاری، مرتضی فرهمند، مجتبی شیری، مجتبی لطفی، میثم آقا بابایی، حامد کریمی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی، فرج لطفی، علی امیری، امیر میربزرگی
مدیرفنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =