تابناک نوشت:بیش از 60 درصد مخاطبان، فضای مجازی را منبع اصلی بررسی نامزدها و انتخاب کاندیدای اصلح می دانند.

 نظرسنجی ها نشان از این دارند که شبکه های مجازی اعم از شبکه های موبایلی و اینترنتی با 61.42 درصد آرا به عنوان مهمترین منبع کسب اطلاعات در مسیر انتخابات شناخته می شود. طبق این نظرسنجی گزینه های دیگر شامل نشریات و خبرگزاری های رسمی، تبلیغات خیابانی و تبلیغات حضوری نیز نتوانستند در مسیر رقابت با فضای مجازی به سهم بالایی میان مردم دست پیدا کند. 

به گزارش «تابناک» تبلیغات خیابانی، خبرگزاریها و رسانه های رسمی و تبلیغات حضوری به ترتیب 5.06 ، 20.47 و 13.05 درصد از آرای مردمی را به خود اختصاص دادند. این نظرسنجی که با حضور  19772 نفر انجام شده بود در نهایت با فاصله ای فاحش میان گزینه نخست و دیگر موارد به پایان رسید و این اختلاف قاطع سوالاتی را پیرامون جایگاه رسانه های نوین در فضای انتخاباتی این روزها مطرح می کند. 

نظرسنجی تابناک

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    خیلی بده چنین جمعیتی مثل موم تو دستن
  • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 0
    پبروزی اصول گرایان در این دوره فقط با کمک معجزه امکان پذیر هست حداقل اطلاعات ما از استانهای مختلف ثابت می کنه برجام به تنهایی می تواند اکثریت اصول گرا به شکست بکشاند تندرو ها و انهایی که دنبال رابطه با دنیا نیستند این جور که من پرسیدم حتی اگر در شهری مثل لارستان که همه اصول گرا هستند یک نفر خودش را زورکی اصلاح طلب جا زده تا رای بیاره حالا اطلاعات اصول گرایان از کدام منابع است الله اعلم ولی حداد صدای پای مجلس ششم بلند بلند شنیده می شود شما هم اخرین شعارهای تان را سر دهید ما که از اول گفتیم برجام چیزی نیست که مردم مخالفت با ان را بپذیرند و قرار داد خرید هواپیما وقتی بلد نیستی بسازی مردم خوشحال می شوند هواپیمای ایمن سوار شوند ماشین بنز سوار شوند همه چیز شان درجه یک باشد شما بخواهید فرهنگ