ظریف رای خود را در جماران به صندوق انداخت

وزیر امور خارجه کشورمان در دقایق اولیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت.

به گزارش خبرآنلاین، محمد جواد ظریف در دقایق اولیه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در حسینیه جماران حاضر و رای خود را به صندوق انداخت.

محمدجواد ظریف عصر روز پنج‌شنبه نیز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در توئیتر خود نوشت: مشارکت گسترده و هوشمند در انتخابات، اقتدار ملی و فردایی بهتر را تضمین می‌کند. فردا همه رأی می‌دهیم تا هیچ‌کس هیچ‌گاه یک ایرانی را تهدید نکند.

ظریف پس از انداختن رای خود با حضور در جمع خبرنگاران گفت: هرچه حضور مردم گسترده‌تر باشد، دنیا بهتر متوجه اقتدار این مردم می‌شود و ما یقین داریم مردم همین درس را به دنیا خواهند داد .

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگار خارجی در خصوص تاثیر انتخابات در ایران گفت: ایران کشوری است که توسط افراط گرایان محاصره شده و ثبات ایران از نتایج دموکراسی در این کشور است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار خارجی که از امکان دخالت بی بی سی در انتخابات مجلس پرسیده بود، گفت: در گذشته خارجی‌ها تلاش زیادی برای دخالت در امور داخلی ایران داشته‌اند که تلاش‌های آنها پس از انقلاب هرگز به نتیجه نرسیده است.

وزیر امور خارجه کشورمان امکان دخالت مستقیم و غیر مستقیم بیرونی در انتخابات ایران را رد کرد.

ظریف در پاسخ به خبرنگار ایلنا در خصوص اهمیت ایجاد یک مجلس معتدل با مشارکت حداکثری گفت: مشارکت حداکثری مردم قطعا مجلس خوبی را پدید خواهد آورد که این نتایج مثبت غیر قابل انکاری برای دستگاه دیپلماسی خواهد داشت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    57 2
    سلام بر پیام آور صلح متانت گفتگو سلام بر نماد مهربانی غیرت و تعقل سلام آقای ظریف عزیز...تا همیشه تاریخ در ذهن و قلب وطن پرستان خواهی درخشید...سلام بر صبر گذشت و بزرگ منشی تو...سلام بر تو تیم دیپلماسی و همکاران تو...این شور این امید حاصل تلاش شماست..اگر چه دیر ولی خسته نباشی ای عاشق وطن
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
      28 3
      درود بر امیرکبیر فعلی صحنه سیاست کشور دکتر ظریف
    • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
      1 13
      آرمان جان....سلام بر تو جوگیر ساده لوح
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    20 2
    جانم دکتر ظریف عشق اکثریت ملت ایران انشالله سال 1400 ریاست جمهوری