شهرداری تهران اعلام کرد تمام کارگاه های ساختمانی را از 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز، متوقف می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تمامی کارگاه های ساختمانی و فعالیت های عمرانی از 25 اسفندماه به منظور رفاه حال شهروندان تعطیل خواهد شد.

علیرضا رنجبر، معاون شهرسازی منطقه 6 تهران با اعلام این که تمامی پروژه های ساختمانی در سطح شهر تهران از 25 اسفند ماه تعطیل خواهد شد، گفت: بر اساس هماهنگی هایی که در بین سازمان ها و معاونت های مختلف شهرداری صورت گرفته است، از 25 اسفند ماه تمامی عملیات های عمرانی در سطح شهر به منظور تسهیل و رفاه شهروندان تا پایان تعطیلات نوروز تعطیل شود.

او گفت: ممنوعیت هر گونه عملیات تخریب و گودبرداری و ساخت و ساز در این مدت با هماهنگی که با اکیپ های شهربان و حریم بان بازرسی شهرداری تهران صورت گرفت به تمامی مالکین و ذی نفعان پروژه ها در سطح تهران اعلام شده است.

رنجبر یادآور شد: از دیگر اقداماتی که در معاونت شهرسازی صورت گرفت، تغییر رنگ حصارهای کارگاهی است که امسال در راستای کمپین آسمان آبی و زمین پاک به رنگ های آبی آسمانی و سفید تغییر کرده و این موضوع نیز به تمامی واحدها و کارگاه های سطح شهر اعلام شده است.

معاون شهرسازی منطقه شش در پایان گفت: با همکاری واحدهای مختلف شهرداری در حوزه شهرسازی تمامی اقداماتی که برای استقبال از بهار نیاز بود را انجام داده ایم.

47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 2
    کارگران ساختمان روزمزد هستند ودرصورت تعطیلی هیچ حقوقی دریافت نمی کنند ومانند کارمندان شهرداری ازحقوق ثابت برخوردارنیستند واین به معنی حذف حقوق کارگران وشرمندگی انان درمقابل خانوادهدرخصوص حصارکارگاهی بااین همه هزینه قبلی آیا تغییر منطقی می باشد بهتر امی باشد جهت صرفا ساختمان های جدید مطرح گردد
  • میثم US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    0 0
    احتمالا منظورش کل کارهای ساختمانی نبوده چون الان ساعت دو نصفه شبه ساختمان پشتی مشغول گودبرداریه
  • مصطفی A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
    0 0
    خدا رو خوش نمیاد شخصی یا اشخاصی که حقوق بالا در سیستم شهرداری میگیرند این مصوبات زورگویانه رضاخانی را تصویب کنند ویا این کار نون کارگرهای روز مزد رو آجر کنند از طرفی با این کار باب رشوه دادن باز میشود