پرونده‌ای برای قاضی‌پور/ از سکوت برخی نمایندگان تا درخواست برای ورود مدعی‌العموم و رد اعتبارنامه

«من نمایند‌ه‌ ملتم نه نمایند‌ه‌ ۴ تا گرد‌ن کلفت. من نوکر مسئولین نیستم. کیف‌شان را حمل نمی‌کنم و تعریف‌شان نمی‌کنم...»

فائزه انیسی نیا: اينها جملاتي است که در گزارش روز چهارشنبه 12 اسفند 94 روزنامه قانون در صفحه نخست با تیتر «قاضی پور وارث احمدی نژاد» منتشر شده بود. گزارشي که متن گفت و گوی ویدئویی نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه را که پس از انتخابات در جمع حاميانش بيان کرده بود را منتشر کرد. 

این روزنامه اقدام نمايند‌ه مرد‌م اروميه را نه ‌تنها اتهام به يك نمايند‌ه‌ مجلس بلکه توهین به زنان و د‌ختران كشور نيز برشمرد. چراکه قاضی پور در آن فیلم ویدیویی می گوید: «مملکت را به آسانی به د‌ست نیاورد‌ه‌ایم که هر روباه و بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا. مجلس جای کره الاغ نیست!  مجلس جای زنان نیست؛ جای مرد‌ان است.»

قاضي پور همچنین در این ویدیو خاطره ای از قد‌رت‌الله عليخاني‌ نیز نقل مي کند که این روزنامه بخش هایی از آن را به جهت «بی ادبانه خواندن» سانسور کرد. البته به نوشته «قانون» قاضی پور اين بخش از اظهاراتش را تکذیب کرد. اما اين مانع از آن نشد که عليخاني از او شکايت نکند. نماینده اسبق مردم قزوین در مجلس ششم و هشتم سخنان قاضی‌پور را کذب و سخیف برشمرد و گفت: در این رابطه شکایتی تقدیم مراجع قضایی می‌شود تا این گونه افراد برای مطرح کردن خود به بیان هر دروغ و اظهارات توهین‌آمیز و خلاف شئونات اسلامی متوسل نشوند.(اینجا

قاضی پور اما در گفت و گو با خبرآنلاین در مورد شکایت علیخانی گفت: آقای علیخانی از دوستان سابق بنده بوده و ما با یکدیگر مزاح می‌کنیم. من بابت این حرف‌هایی که زدم از جناب علیخانی دلجویی کرده ام و این آمادگی را دارم که اگر خلافی مرتکب شده‌ام دادگاهی شوم. اگر سخنانم حد داشته باشد، حاضرم حد آن را بخورم چرا که نمی‌خواهم کار غیرقانونی انجام دهم. (اینجا)

شکايت ها از قاضي پور
جمعیت زنان ایران اسلامی، شاخه‌ ارومیه، در واکنش به این سخنان بیانیه‌ای صاد‌ر کردند‌ و همچنین حجت الاسلام سید‌مهد‌ی قریشی، امام ‌جمعه‌ ارومیه نیز د‌ر خطبه‌های نماز جمعه به این اظهارات واکنش نشان د‌اد‌ه است.

این اما آغاز ماجرا بود، بازنشر این ویدیو در فضای مجازی موجی از واکنش های متعدد از سوی مردم که این حرکت قاضی پور را خلاف اخلاق و شئونات می دانستند به همراه داشت. آسیه باکری، فرزند شهید باکری که اهل ارومیه است، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آقای قاضی‌پور متأسفم برای شما و مردم شهرم که شما را به‌ عنوان نماینده‌شان انتخاب کردند. لطف کنید از این به بعد اسم پدر و عموی من را در سخنرانی‌هایتان نبرید. چون هرکس می‌خواهد از آنها تعریف کند از ادبشان می‌گوید و شما با این ادبیاتتان لیاقت بردن اسم آنها را ندارید». همچنین آذر منصوری، فعال سیاسی نیز در پستی که در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرد از ادبیات نادر قاضی پور اظهار تاسف کرد و صلاحیت ورود دوباره او به مجلس را مورد نقد قرار داد و اظهار کرد: آیا چنین فردی شایستگی این را دارد که 4 سال دیگر در جایگاهی قرار گیرد که باید مامن ملت باشد و در راس امور؟؟

البته واکنش‌ها به سخنان نادر قاضی‌پور فراجناحی بود. کما اينکه دو تن از نمايندگان زن مجلس نهم -فاطمه رهبر رییس و لاله افتخاری عضو فراکسیون بانوان مجلس- اعلام کردند که از طریق مراجع قانونی و قضائی نسبت به اظهارات قاضی پور شکايت خواهند کرد. (اینجا) همچنينحلیمه عالی عضو فراکسیون زنان مجلس نیز موضوع شکایت فراکسیون زنان مجلس از قاضی پور به هیات رئیسه و کمیسیون اصل 90 را مطرح کرد. 

اما قاضی پور در پاسخ به اعتراضاتی که متوجهش شده بود و با پافشاری بر مواضع خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: من سرباز و نوکر ولایتم، باید بدانند سرباز امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیدی نیست که با این بادها به خود بلرزد، کسانی که جاسوسی کردند و فیلم گرفتند و پخش کردند باید به خود شک کنند چرا که می‌خواستند با تخریب قاضی‌پور رای شما مردم را زیر سوال ببرند. از حرف هایم که باعث آزرده خاطر شدن بانوان ارومیه شد عذر خواهی می کنم چراکه اصلا روی سخنم با بانوان ارومیه نبود. هستند خانم‌هایی که در مجلس شرایط به نفعشان نبوده است. من منافق نیستم و مواضع خود را عوض نمی‌کنم. (اینجا)

وی همچنین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در روز پنجشنبه 13 اسفند با اشاره به اینکه 90 درصد مطالبی که در خصوص وی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پخش شده کذب است، تصریح کرد: عده‌ای برای ضربه زدن به من، سر و ته گفته‌های من را زده و موضوعات را آن طور که خواسته پخش کرده‌اند. قاضی پور با بیان اینکه هیچ گونه اهانتی به بانوان نکرده‌ و همیشه برای حل مشکلات و حمایت از آنان پیش قدم بوده است، اظهار کرد: دشمن درصدد است با از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی به خواسته های خود برسد و من را آلت و وسیله دست خود کند، اما این گونه نخواهد شد، چرا که مردم ارومیه آگاه و با بصیرت هستند و توطئه دشمنان را نقشه برآب می کنند. (اینجا)

مجلس اما روز یکشنبه 16 اسفند موضع سکوت در برابر اظهارات نماینده مردم ارومیه در پیش گرفت و در حالي به جلسه خود پایان داد که حتی یک نفر هم به گفته های نادر قاضی پور تذکر ندادند. البته علی لاریجانی روز سه شنبه هفته جاري در حالیکه  نادر قاضی پور در جلسه علنی تذکری در جریان بررسی کلیات لایحه ارزیابی زیست‌محیطی مطرح کرد، سخنان وي را غیر مرتبط خواند و با کنايه به او گفت: شما که اینقدر حرف‌های مهمی می‌زنید، چرا چنین اخطاری می‌دهید؟(اینجا)

جمع آوري امضا براي شکايت از قاضي پور از سوي نمايندگان زن مجلس نهم، سبب شد تا برخي نمايندگان در پی جلب رضایت آنها برآمده و پادرمياني کنند. کما اينکه سید محمود نبویان نماینده تهران و حسن کامران نماینده اصفهان، قاضی‌پور را به حضور زهره طبیب‌زاده نوری و لاله افتخاری بردند. پس از آن بود که فاطمه رهبر، دیگر نماینده مجلس گفت که قاضی‌پور از روز دوشنبه که مطلع شد  برای شکایت از وی امضا جمع می‌کنیم، برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است. رهبر افزود: «اما مطالب منتشر شده از او به همراه فایل صوتی‌اش کاملاً واضح است و قاضی‌پور باید در همان سطح که سخنانش در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب یافته است، جبران مافات، تکذیب و عذرخواهی کند.» او گفت: «شکایت نمایندگان زن مجلس از نماینده ارومیه روز دوشنبه به دادستانی کل کشور تحویل شده و نسخه‌ای هم به «کمیسیون اصل 90»، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و رئیس مجلس ارسال شده است.» (اينجا)

درخواست رد اعتبار نامه و ورود مدعي العموم

علاوه بر اظهارات برخي فعالان حقوق بشر، فعالان حوزه زنان و ... حتي کاربران خبرآنلاین هم در کامنت های خود خواستار ورود مدعی العموم به موضوع سخنان نادر قاضی پور در میتینگ تبلیغاتیش شدند. همزمان موجي از درخواست ها براي رد اعتبارنامه قاضي پور در مجلس دهم به جريان افتاد.

اما قاضي پور در گفت و گو با خبرآنلاين، در مورد راه افتادن کمپینی برای رد اعتبارنامه ‌اش در مجلس دهم گفت:‌ من هیچ مشکلی در بحث تائید اعتبار نامه نخواهم داشت و اگر هم موردی پیش بیاید آنها باید مطالب مورد نظر خود را مطرح کنند تا براساس آن بتوانم پاسخ درست بدهم. من از خودم دفاع خواهم کرد و مشکلی در تائید اعتبارنامه ها نخواهیم داشت. (اینجا

حالا باید دید در آینده چه خواهد شد؟ آیا مجلس همچنان در برابر سخنان نامتعارف نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم سکوت می کند و یا مطالبه مردم در این رابطه را بی پاسخ نمی گذارد.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 119
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    به امید پیروزی نادرخان
    • بوئين زهرا A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      ايشان كه مدعي اند شبها هم در مجلس هستند و اونجا مي خوابند ، آيا استفاده از آب و برق و امكانات جانبي مجلس به صورت شخصي و در ساعات غير اداري درست است شيعه امام حسين و حضرت علي و سرباز ولايت و نظام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • saeed A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      چه ربطی به احمدی نژاد داره که هی چپ و راست همه چیو میچسبونید به اون؟ همین آقای قاضی پور کم به احمدی نژاد نپریده بود که حالا این روزنامه همچین تیتری زده . اینا هم خوب از آب گلآلود ماهی میگرن .
    • بی نام A1 ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      83 5
      این نادر شما اگه خان بود، زیر حرفاش نمی زد
    • بی نام IT ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      40000000 اذربايجاني حامي نماينده مردي و فعال مهندس قاضی پور هستند و هر قدر تخريب ها بيشتر شود محبوبيتش بيشتر ميشود
    • خلیل A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      4 40
      ان شاالله
    • تبریزی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      44 7
      بی نام 21:14:40 من یک ترکم .اما حمایت از قاضی زاده اهانت به خودمونه,این آقا متعصب هست اما یک نماینده کنار تعصب باید سیاست و ادب هم داشته باشه تا بتونه از ملتش دفاع کنه,متعصب بی ادب مثل تبل توخالی هست که صداش مانع از رسیدن حرف حق بقیه بگوش مسئول ها میشه.در ضمن این آقا با این ادبیات و این تربیت در شان ما مردم آذربایجان نیست پس لطفا فقط از طرف خودت نظر بده.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      13 4
      واقعا خیلی از آقایان در کشور ما همیشه در مقام توهین با خانم ها رفتار میکنن . خب آقای قاضی پور چی کار کردی به غیر این است که در مقام معذرت خواهی بایست از همه دختران و زنان پوزش بخواید. عبرت برای باقی آقایان. نماینده های خانم لطفا شدید برخورد کنید تا دیگه به خودشون اجازه این توهین ها را ندهند.
    • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
      5 1
      واقعا متاسفم نماینده یک شهر این طوری صحبت کند و تازه برای نجات خود بگویید من منظور این نبوده، پس این تونیستی این کیست این درون این آدم را نشون میده تعجب می کنم صلاحیت نمایندگی رو داره.
  • یک جانباز A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    مثل اینکه قسمت ما مردم محروم از همه چیز محرومیت است . یک نماینده ساده زیست و مردمی واینکه آقازاده پرور نیست با یک شوخی که به لحاظ وضعیت لهجه بصورت سخت منظور خود را طور دیگری بیان نموده دستمایه عده ای شده تا بتوانند او را از صحنه خارج کرده و همان افرادی که مد نظر آنها میباشد به مجلس راه پیدا کنند تا بجای خدمت به مردم این مرز و بوم به آمریکا بیشتر خدمت کنند تا ارباب آنها بیشتر خوشش بیاید
    • nezam IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      دوست عزیز خیلی ها هم بلدن درست صحبت کنن هم کار درست انجام بدن شما برات مهم نیست با چه زبونی باهات صحبت کنن علاوه بر نیاز های مادی عزت نفس نداری ؟ که هر کس و ناکس هرچی بگه بهت
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      این اظهار نظر واقعا شرم آوره شما جانبازید و برای کشور زحمت کشیدید به همراه امثال پدر و عموی شهید من اما ما در این کشور هرگز برای بی اخلاقی و بی حرمتی قیام نکردیم. تمام تلاش مسئولین علی القاعده باید با حفظ حرمت و رعایت ادب همراه باشد. توجیه شما حتی از عمل شرم آوره آقای قاضی پور هم بدتره.
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      94 11
      حالت خوبه؟
    • بی نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      یاشاسین نادر خان
    • بی نام RO ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      شما مگه همونایی نیستید که به خاطر یک شوخی روزنامه ایران رو تعطیل کردید یا به خاطر فیتیله ها تجمع کردید چطور اون با شوخی باید اونجوری با شدت برخورد بشه اما اینجا شوخی بوده وهر هر وکر کر کنیم و بریم نماینده در قبال مردم و در قبال حرفهایی که میزنه باید مسئول باشه اگه این حرف رو سعید حجاریان یا فلان فرد جناح مخالف شما گفته بود الان کفن پوشا تو خیابون نبودند؟
    • بی نام RO ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      دوست عزیز این طرز فکر یک جانباز که بخاطر ناموس جنگیده نیست آقای قاضی پور به همان چیزی که جانبازان ما بخاطر آن جنگیده اند توهین کرده متاسفم
    • بی نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      85 16
      کسی جنبه یه شوخی ساده نداره حق نداره با دیگران کوچکترین شوخی انجام بده
    • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      88 8
      اگر منظورش مادر و خواهر شما بود باز هم به استكبار جهاني مرتبطش مي كرديد،، در كجاي اسلام هتاكي و توهين وجود دارد ؟؟ يا شايد معيار حق و اسلام شماييد؟؟؟؟
    • جانبازی دیگر A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      65 5
      واقعا برای شما که ادعا کرده اید جانباز هم هستید متاسفم من داوطلبانه جبهه رفتم و جانباز شدم مردم هم گاهی از کنارم رد میشن منو میبینن که ضعیفم کنایه میزنن که طرف معتاده ولی نمیدونن که من وضعیتم چیه ولی من ناراحت نمیشم چون بخاطر خاک پاک وطن رفتم اما این صحبتهای شما که به طرفداری از نادر قاضی پور کردین واقعا باعث خجالت و شرم بنده است. از زمانی که این صحبتها رو شنیدم بدنم لرزید این صحبتها چه تناسبی با افکاری داره که یک روز بدنش رو برد جلوی گلوله و شیمیایی برای وطنش؟ اصلا چنین چیزی قابل پذیرشه؟ من خواهش می کنم بیش از این جانبازها رو در این کشور زیر سوال نبرید همه کشورها از جانبازها به عنوان قهرمان جنگ یاد میکنن حالا بخاطر شما نه تنها ما قهرمان محسوب نمیشیم دیدگاه ها هم چیز دیگری است.
    • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      13 3
      قاضی پور گفته و صد البته که دروغ گفته که ما 200 اسیر عراقی رو سر بریدیم برای یک جانباز نباید آبروی دفاع مقدس ارزش داشته باشه؟
  • رضا IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    با سلام ، در خصوص اظهارات آقای قاضی پور توجه مردم شریف را به نوع برخورد دستگاه قضایی با آقای سوشا مکانی فوتبالیست جلب می نمایم که در آن مورد از عبارات جریحه دار شدن احساسات جامعه ورزش مکررا" استفاده شده است. آیا بیانات آقای قاضی پور نماینده مجلس در ابعاد داخلی و بین المللی احساسات کل جامعه و عموم مردم در ابعاد داخلی و بین المللی را جریحه دار نکرده است؟ امیدوارم دادستانی کشور هر چه سریعتر به این موضوع ورود نموده تا شائبه یک بام و دو هوا بودن نوع برخورد دستگاه قضا بیش از این در اذهان عمومی متصور نگردد.
    • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      122 9
      درود بر تو رضای عزیز
    • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      71 5
      يك بام و صد هوا
    • طولابي A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      75 9
      اجراي قانون فقط براي مردم عادي است نه براي كساني كه براي خودشون مصونيت سياسي درست كرده اند در اينجا
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    حملات به قاضي پور ديگه خيلي ناجوانمردانه شده. مثلا ميگن ايشون گفته 100 نفر رو سربريدم در حالي كه ايشون در سخنانشون در محفل خصوصي به تركي اصلا همچين حرفي نميزنه. كمي انصاف. قاضي پور بسيار محبوبه
    • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      شما يا خودتو زدي به اون راه يا مردمو هالو فرض كردي ايشون نميگه صد تا بعله درسته ميگه 600 700 تا عراقي رو راحت كرديم
    • آرش A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      57 11
      شما کاملا درست میگید ولی این ادبیات در شان یک نماینده نبود.حداقل این که زود عذرخواهی می کردن ولی ایشون باز تنش ها رو بیشتر کردن.ایشون باید از مجلس برن
    • ابی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      67 6
      دوست عزیز 100 نفر نه بلکه ایشان کاملا واضح گفتند 600 الی 700 نفر که مجبور شدیم ازدستشون راحت بشیم
    • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      9 80
      خب تو جنگ كه حلوا پخش نميكنن اگه ايشون و همرزماش كه جمعا به گفته ايشون 20 نفر بودن اونا رو راحت نميكردن عراقيا اونا و بلكه تعداد بيشترب از ايرانيا رو راحت مي كردن بعضيا طوري حرف ميزنن انگار نه انگار جنگي بوده و مهاجم وحشي نظير بعثيا كه اون همه جوون ايراني رو به شهادت رسوندن
  • هرسین A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    ایشان لایق مجلس نیستند
    • خلیل A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
      5 4
      لیاقت قاضی پوربیشترازمجلس است
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    سکوت میکند چیزی که مهم است این است که دشمن از موضوع سوءاستفتده نکند مردم و بخصوص زنان مملکت که مهم نیستند
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    153 8
    صدا و سیما اگه ترامپ یه چیزی بگه ده بار پخش میکنه و تمام جامعه غرب رو زیر سوال میبره اما .....
  • بی نام US ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    کسایی که ازیشون حمایت میکنن،کسایی که با سکوتشون ابراز رضایت میکنن،خود قاضی پور،اگه قرار باشه با وساطتت و حداکثر یه مغذرت نیم بند سرو تهشو هم بیاره،منم عین این حرفارو به خودشونو خانوادشون میزنم،فوقشم معذرت میخوام
    • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      83 12
      فقط خدارحم کرده ایشو ن اصلاح طلب نیست وگرنه تلوزیون هم بارها خصوصا در بیست و سی نمایش داده بود وکفن پوشها هم به خیابان ریخته بودند
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    35 12
    طاووس
  • بی نام A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    شان مجلس و نمایندگی مردم ایجاب می کند اعتبار نامه این شخص تائید نشود. خوشبختانه نوار صحبت ایشان موجود است و نمی توانند حرف خود را تکذیب یا تحریف کنند.
    • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      8 1
      البته جالب اینجاست که بار اولی که این خبر روی سایتها اومد و هنوز فیلمش پخش نشده بود ایشون با وقاحت تمام کل خبر رو تکذیب کرد
  • مرتضی IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    فقط رد اعتبارنامه .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    آقا ایشان با حرفهای زننده اش که حالا در صدد توجیه هست باید برای همیشه با نماینده مردم بودن خداحافظی کند
  • حمید IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    این آقا مطمئنه که مشکلی بابت اعتبار نامه نخواهد داشت. چرا مطمئنه؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    50 10
    اصول گرایان به جان هم افتادند
  • بی نام IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    یک بنده خدایی یک کاریکاتور کشید و 10 سال محکوم به زندان شد.حالا اگر قوه قضائیه واقعا ادعای عدالت و استقلال دارد باید به پرونده این آقا ورود کند و ایشان را به پای میز محاکمه بکشاند
  • بی نام A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    74 7
    سربازان ولایت سرداران شهید اسلام برادران باکری بود که در راه اسلام و کشور و برای برقراری اصول اسلامی و انسانی از جان خود گذشتند. نه شما که بر خلاف تمام دستورات دینی با هتاک و بی اخلاقی برروی اصول اسلامی و انسانی پا می گذارید. آقای قاضی پور ،ولایت سرباز بی ادب و بی اخلاق و هتاک نمی خواهد.شما با بی ادبی تان و به خصوص دروغ شاخدارتان در خاطره جنگ تحمیلی بیشترین ضربه را به نظام و کشور و ولایت می زنید. از نمایندگان اصولگرای مجلس می خواهم با پیگیری ماجرای این فرد ، و اعلام برائت از چنین افرادی از جریان اصولگرایی دفاع و اعاده اعتبار نمایند. آقای قاضی پور ، اصولگرایی به ادعا کردن نیست اصولگرایی یعنی پایبندی به تمام اصول اسلامی،انقلابی و ولایی.
  • بی نام A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    94 7
    "برای عذرخواهی پیش ما آمد و گفت که منظورش نمایندگان زن اصولگرای مجالس هفتم، هشتم و نهم نبوده و مخاطبش برخی افراد در حوزه انتخابیه بوده است." واقعا متاسفم که جناحی بودن و سیاسی کاری به اینجا کشیده شده که میگه منظورش به زنای اصلاح طلب بوده واقعا ما داریم کجا میریم
  • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    74 10
    این آقا میره مجلس آبم از آب تکون نمیخوره . ای وای .................
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    قاضی پور مورد حمایت مردم است
    • خزاعي A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      64 9
      از كدوم سمت مورد حمايت مردمه ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      28 3
      بله منفیها نشان میدهد چقدر مورد حمایت است
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    64 9
    آخرش قضیه رو فرمالیته میکنن میره پی کارش
  • بی نام A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    75 8
    چند وقت پیش یونسی یه صحبتی در مورد عراق کرد که دقیقا یادم نیست چی بود بلافاصله مدعی العموم وارد شد که امنیت ملی رو به خطر انداختی و وارد شدن ولی اینکه این اقا میگه 200 اسیر رو سربریدم امنیت ملی به خطر نیفته ؟
  • مجید RU ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    95 7
    در جایی که سید حسن خمینی یکی از بااخلاق‌ترین روحانیانی را که در عمرم دیده‌ام رد صلاحیت می کنند، طبیعی است که امثال نادر قاضی‌پور از تأیید اعتبارنامه‌اش مطمئن باشد.
  • سيد محسن IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    73 5
    اگر آقاي قاضي پور بجاي زنان بزرگوار جامعه ما، به شخصيت هاي ديگر مثل قضات و مسئوليت و... توهين مي كرد، تا حلا مدعي العموم وارد شده بود
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    54 9
    هرکسی که به ملت توهین میکند باید ادب شود وعذر خواهی کند
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    42 4
    ...و فراموش میکنند که همه انسانها چه مرد و چه زننزد خداوند یکسانند و تنها برتری آنها نسبت به هم تقو ا است
  • مجتبی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    55 16
    کار ایشون توهین به قوم آذری بوده . جزای اصلی باید برای این کارش باشه. یاشاسین آذربایجان. . . . . بر قاضی پور
  • شکیبا RO ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    48 12
    اقای قاضی پور امیدوارم که این سخنان من منتشر و به سمع نظر شما و مردم برسد اقای قاضی پور شما مدام تکرار میکنید من سرباز ولایتم مطیع امر امام خامنه ای هستم اما اینطور نیست شما دروغ میگویید شمامیخواهید با گفتن این جملات بر ا ی خودتان حاشیه امن ایجاد کنید اما ایمان دارم رهبری که خود استاد و اسوه ادب و اخلاق هستند از حرفهای تفرقه افکنانه و دروغهای شاخدار شما خرسند نیستند مجلس جایگاه انسانهای وارسته و دانشمند و اگاهان سیاسی است ا و شما در جایگاهی نیستید که کرسی مجلس را اشغال کنید لذا پیشنهاد میکنم برای ابروی مردم اورمیه و اذری زبانان که از نظر ادب و فرهنگ غنی اذری هیچ چیزی کم ندارند از نمایندگی انان انصراف دهید ضمنا ازدست اند کاران این سایت خواهش میکنم نظر اینجانب را منتشر کنید
  • يك ايراني IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    57 5
    با سلام.در مورد نظر دوستم آقاي جانباز عرض ميكنم كه اگر شخص عادي با نزديكان شما با همين لحن و لهجه صحبت كند، چه بازتابي از طرفه شما خواهد داشت. چرا هر وقت كم مياريم پاي امريكا و انگليس و توطئه دشمنان به ميان مياد. فكر كنم ديگه زمان اينگونه تفكرها و فريب دادن مردم بسر رسيده
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    46 5
    ملت با هشیاری کامل اتفاقاتی از قبیل سخنان اقای قاضی پور و سوشا و...را زیر نظر دارد.و به موقع عکس العمل خود را نشان میدهد.انتخابات امسال ثابت کرد که مردم هر کسی را که به افکار عمومی و قاطبه ملت بی توجهی کند از مصادر امور کنار خواهد زدتا چه رسد به مسئولین رده متوسط جامعه. سخنان شرم آور اقای قاضی پور چه شوخی باشد و چه عمدی ،چه از سر بی اطلاعی باشد و چه از روی غرور موجب وهن به جامعه فارسی زبان،بانوان مجلس،قداست دفاع مقدس و...بوده است و هر کس در این مورد اغماض کند به ارمانهای یک ملت بی توجهی کرده است.
  • امیر A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    47 9
    مسلما جای ایشان در مجلس نیست
  • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    14 83
    خوب ما مردم ارومیه ایشونو انتخاب کردیم حالا این خانم های مجلس که در انتخابات قبول هم نشدد با شکایت از یک نماینده ی مردمی و محبوب میخوان وجهه ی خودشونو تو جامعه درست کنند
  • بی نام RO ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    41 9
    امید وارم خدا مردم را از دست این آدم ها راحت کند متاسفم برای مجلسی که این آدم نماینده ی آن است
  • علی A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    رد اعتبار نامه آقای قاضی پور دهن کجی به رای مردم است.
    • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      79 13
      حرف های این آقا هم توهین به همه ملت ایرانه
    • بی نام A1 ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      59 11
      واقعا اگر رای شهر شما به این بوده که همین هم براتون زیاده
    • بی نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      50 9
      رد صلاحیت اون همه کاندید چی؟؟؟ دهن کجی به خود مردم نبود؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    جلوی این جور آدما روباید بگیرن ومحاکمه کنن هر وقت خلافی مرتکب میشن از نام رهبری سو استفاده میکنن
  • بهمن A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    به نظر می رسد این نماینده پشتش جایی گرم است. که دستگاه قضایی یا دادستانی نمی تواند ورود پیدا کند. عجب مملکتی داریم............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • میثم IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    بهتر است ایشون را در دور دوم انتخابات ارومیه مجددا وارد کنند تا دوباره انتخاب شود این بهترین راه جوا دادن به این فرد هستش.
    • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      13 93
      برادر جان ايشون خيلي محبوبه. مطمئنا اگه دوباره در معرض رأي مردم قرار بگيره رأي بيشتري مياره. حرفهاش تركي بود و بصورت بسيار بد به فارسي ترجمه شد. انصاف و انصاف و انصاف
    • بی نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      32 6
      آقا یا خانم بی نام 14:39 می شه شما یه ترجمه خوب و درست از گفته ها ارائه بدید ببینیم بی انصافی کجاست؟ شما مثل اینکه فراموش کردید که بخش قابل توجهی از مردم ایران زبان ترکی رو متوجه می شن و لاپوشونی این فیلم به این سادگی ها نیست
  • بی نام AT ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    43 5
    خبرآنلاین جان سخنان او نامتعارف نبود. بلکه رکیک بود. بیان ایشان دون شان ایران و ایرانیانه. امثال او وجهه ای غیرانسانی و بی ادب از مردان ایرانی معرفی میکنه. حضور قاطع مدعی العموم لازمه.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    24 4
    آقاي قاضي پور از اينكه ساده زيست هستي و صداي مردم را به مسئولين مي رساني تشكر ولي عزيز دل برادر بايد دقت كني و حرمتها را در كلام و گفتار نگه داري . توهين به هيچ شخص و هيچ گروهي مورد تاييد نيست چه رسد به بانوان بزرگوار اين مملكت كه در مبارزات انقلاب اسلامي پيشگام مبارزه بوده اند. مراقبت در گفتار و رفتار از خصايص يك مومن است كه به گناه نيفتد.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    25 5
    تاسف چه راحت این حرف ها رو در مجلس که وظیفه ی قانون گذاری رو دارد میزنی
  • محمد A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    78 8
    ایشون همون کسی هستند که می خواست عمو های فیتیلیه ای رو برای یک شوخی طنز اعدام کند
    • سپید A1 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      32 4
      و مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین
  • حمید A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    57 8
    مردم عزیز و فهیم ارومیه "ادب مرد به ز دولت اوست " این نکته مهمی هست . ایشون شاید مزایایی برای شهر شما داشته و خدماتی هم کرده ولی موضوع توهین و بی ادبی ایشون است
  • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    38 10
    غیر از ادب و اخلاق که یک نماینده باید آراسته به آن باشد ، منافع مملکت نیز مهم است ایشان اعتراف کرده اند که جنایت جنگی انجام دادند ، بنابرلین بلید محاکمه و به سزای خود برسند . اگر دیر بجنبید خواهید یکی و دوسال دیگه ایران را بعلت کوتاهی در محاکمه این فرد ، بعنوان کشور مرتکب به جنایات جنگی معرفی خواهند کرد.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    52 3
    سوالي كه ذهن من رو درگير كرده نقش مدعي العمومه دقيقا كجايي بردار من؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    29 2
    به نهایت امر ایشان ابروی اصولگرایان رابرد
  • رضایی IT ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    24 1
    انسان ولایتمدار باید همانند خود مقام عظمایشان ادیب و یا مودب باشند.ولایت نیازی به سرباز چاله میدانی در مجلس ندارند
  • ساسان A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    7 62
    قاضی پور در دل همه ما مردمان اورمیه جای دارد.حاج نادر پرطرفدارترین نماینده عاشقتم قاضی پور.به کوری چشم دشمنان مجلس دهم مال ماست
    • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      29 2
      من ارومیه ای که شخصا شرمنده ام از داشتن نماینده ای مثل ایشان شما جای خودت حرف بزن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    11 66
    اینها که از شوخی قاضی پور در یک جمع خصوصی اینگونه داد وبیداد راه انداختن وقتی فتیله ای ها از صدا و سیما به 40 میلیون نفر توهین کردن کجا بودن؟ چرا کمپین حمایت از توهین کنندگان راه انداخته بودن؟ حالا هم ما بهیچوجه دست از قاضی پور بر نمی داریم
    • بی نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      24 6
      چهل میلیون؟ ماشا الله روز ی ده میلیون زیاد میشن اصلا فتیله چه ربطی داشت به این حرفهای طشت کوچه بازاری؟ یعنی میخوای بگی این به اون در ...خب اون فیتیله بود اینکه نماینده مجلسه باید ادبیاتش اینقدر زشت باشه؟
  • علی A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    55 7
    قاضی پور طبل توخالی است واین حرفهای او دلیل محکم میباشد او مانند کوچک زاده وبذرپاش وتوکلی ودیگران باید حذف میشد انشاالله رداعتبار میشه
  • بی نام A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    10 74
    درود به شجاعتت نادرخان تروریست ها و منافقین رو خوب به سوزش انداختی مرد روزهای سخت
    • بی نام A1 ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      4 2
      يعني به نظر شما زنان ايران و همه مخالفان حرفهاي قاضي پور كه از كامنتها مشخصه تعدادشون هم خيلي زياده همه تروريست و منافقند و فقط شما خوبي؟
  • یک فرهنگی از ارومیه A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    17 72
    درود بر نادر خان همیشه در قلب مایی تو مجلس نری ارومیه آشوب میشه
    • بی نام A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      61 14
      مطمئنی فرهنگی هستی عزیز؟
  • خلیل A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    13 62
    قاضی پورهم براری استان وبرای کشوروبرای کرد،ترک،شیعه،سنی به همه وهمه خوب ومفیده من به عنوان کردزبان به ایشان آرزوی موفقیت میکنم وازتمام کردهاگشکی خالک کردتقاضا می کنم به ایشان ارزش قائل باشنددشمنی وتئطئه برای ایشان طبیعی است چون ایشان خدمتگذارمخلص وصادق است.
    • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      21 11
      شما هم بعیده کرد باشی اگر هم باشید از اون کرمانشاهی ایلامیاش هستید از تایپتون معلومه
  • داریوش IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    36 1
    سرباز ولایت و امام خامنه ای که اینطور بی ادب و بی شعور نیست که به دیگران توهین کند شماها که تا مشکلی برایتان پیش می آید خودتان را سرباز ولایت می خوانید حداقل چشم باز کنید و ببینید تا به امروز کلامی غیر محترمانه و یا خدای ناکرده توهینی از زبان مبارک حضرت آقا کسی شنیده است پس لطفآ فرافکنی نکنید وبه اشتباه خودتان پی ببرید و از جامعه عذرخواهی کنید ملت هم انقدربزرگوارهستند که ببخشند ونیمه پرلیوان را ببینند
  • بی نام A1 ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    10 85
    قاضي پور محبوب آذربايجانه از اردبيل تا زنجان و از تبريز تا اروميه. درود بر غيرت و شرف قاضي پور.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      2 3
      هي از خودت نظر بده نه از ما
  • بی نام DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    31 6
    آقای قاضی حق ندارن به هیچ کس نه زنان ونه هیچ انسانی توهین کنن.مثلا ایشون منتخب مردم هستن فکر کردن چون بهشون رای دادن هر کاری بخان میتونن بکنن با هر چی دلشون خاست میتونن بگن .متاسف برای ملت شریف ارومیه با این انتخابشون . وامیداورارم نمایندگان با رد اعتبار نامه ی آقای قاضی پور ثابت کنن که مردم در انتخابشان اشتباه نکرده اند ومجلس شورای اسلامی جای اراده ی ملت است
  • بانام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    41 10
    اقای بانام . قاضی پور هیچ محبوبیتی دیگرندارد یاشاسین اذربایجان
  • ناظر IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    41 6
    جناب شورای نگهبان چرا نوه امام ره رد صلاحیت کردید ول قاضی پور وامثال آن را به کل مردم ایران توهین می کنند خودتان به خواب زدید وآنان را رد صلاحیت نمی کنید ؟شما که اولی امر مردم هستید لطفا از علی ع بیاموزید عدالت ر
  • خلج A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    41 8
    در رای اعتماد ،ادبش کنند
  • مصطفی A1 ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    10 50
    با تخریب اشخاص مشکلات حل نمی شود این اتفاق هم مهندسی شده است برای تخریب مهندس قاضی پور
    • خلیل A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      20 44
      دقیقا"
    • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      2 1
      مثلا ما رفتیم بهش گفتیم این اظهارات رو به زبون بیار تا خودت رو تخریب کنیم؟ عزیز من چه حرفی است میزنید ایشون جرم مرتکب شده مثل این است که فردی قتل انجام دهد در دفاع بگوید میخان تخریبم کنن مهندسی شده است نفرمایید این حرفا رو که مرغ پخته هم خنده اش میگیره ایشون خیلی راحت میتونه این مساله رو حل کنه یک استعفاء و کناره گیری به همراه عذر خواهی باعث میشه که احتمالا از تعقیب قانونی نجات پیدا کنه
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    28 8
    این ابراز نظرهایی که برخی در حمایت این آدم انجام دادند اگرچه عموماً منفی دارند ولی به راستی شرم آور و خالت برانگیزه
  • سجاد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    5 48
    درودبر غیرت وشرفت حاج نادر کسی حق بی احترامی به ایشون را نداره این را بدونید همه ی اذری زبان ها پشت اقای قاضی زاده هستیم.حتی به قیمت جانمان
    • کاربر DE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      13 0
      بعید میدونم شما آذری باشی چون آذری ها با وجودتر از اونی هستند که جانشان را برای چنین آدمهایی هدر دهند...
    • بی نام A1 ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
      14 1
      هرکی میاد از همه آذری زبانها مایه میزاره بابا من آذری چه گناهی کردم این قاضی پور رو نمیخوام؟
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      18 0
      بهت توصیه میکنم تا پای جان پشت کسی وایسا که حداقل اسمش رو بلد باشیایشون با این ادبیات و شعور و فرهنگ اقای قاضی پور هستند نه قاضی زاده
    • تبریزی A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      6 3
      از طرف خودت حرف بزن .این آدم بااین ادبیات نمی تونه نماینده من ترک باشه.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      13 4
      ایشان نماینده ارومیه ست نه کل آذریهای دنیا در ضمن نماینده شهریست که نیمی از جمعیت آن کرد و ترک سنی مذهب هم هستند پس نمیتواند نماینده اردبیل و زنجان و... باشد.
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    26 5
    من خودم شهرستانیم اما به تهرانیهای عزیز افتخار میکنم چون مردم شهرستان از کوچکتربن سواد سیاسی برخوردار نیستن و به راحتی فریب میخورن...وقتی اشخاصی از ارومیه هنوزم از ایشون حمایت میکنن واقعا دیگه چی میشه گفت جز تاسف؟
    • بی نام A1 ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      0 10
      یک آدم تحقیر شده خود کمتر بین
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      8 6
      آقای بی نام بیاد بیارین که سال 84 آقای احمدی نژاد در اردبیل احمدی نژاد استاندار اردبیل شده بودکمترین رآی رو آورد و وقتی صندوقهای تهران شمرده شد ایشون بدور دوم راه پیدا کردن.یعنی دلیل 8 سال تباهی کشور رای تهران بود.
    • سمیرا IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      14 1
      من به عنوان یک کرمانی از سادگیه هم استانی ام پوزش میطلبم هرچند که خودم و اکثره هم شهریامرفسنجان به لیست امید رای دادیم که نماینده مجلس اصلاح طلب و اقای خاتمی در شهر ما سوم شدند ولی در مجموع شهرهای استان متاسفانه اول شدند ولی بنده واقعا به داشتنه پایتختی مثل تهران افتخار میکنم که مردمش چنین درک سیاسی بالایی دارند و به هموطنانم وعده میدهم که با تغییر نسل در استان کرمان و جوان شدن استان دیگر شاهده چنین بی سیاستی نباشیم.
  • مهربان A1 ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    5 55
    قلب آزربایجان به عشق استاد قاضی پور میتبد.لطفا مهاجران اورمیه و مرکز نشینان در مورد مسائل آزربایجا نظر ندهند که از هیچی مطلع نیستند
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
      38 2
      منظورت از مهاجران ترکهای امده از مرند و یکان و عجب شیر و ....که نیست ان شا الله شاید خودت هم یکی از آنهایی به احتمال بالا
  • آذربایجان IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    9 7
    چرا ما نظر شخصی خودمون رو به اسم تمام آذربایجان مینویسیم ما مردم آذربایجان اصلآ دیدگاه حاج نادر تو رو نمیپسندیم
  • کرامت IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    8 9
    فقط رد اعتبار نامه
  • كورد آريايي IT ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
    3 27
    همه اين كامنتها رو يك نفر نوشته خيلي مسخره ست.