ایرنا نوشت: سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به اتریش، با توافق طرفین و به منظور انجام هماهنگی های بیشتر، در زمان مناسب انجام خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود که سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به اتریش طی روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین ماه جاری صورت می پذیرد؛ در عین حال برای تامین شرایط مطلوب تر در خصوص برنامه و توافقات مورد نظر دو کشور، و با هماهنگی میزبان، در زمان مناسب انجام خواهد شد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    17 30
    به دلایل امنیتی نرفت و این نشاندهنده اشرافیت اطلاعاتی ایران است و هیچ اشکالی هم ندارد
    • هموطن IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
      9 0
      دقیقا گاهی اوقات هر چیزی را نمی‌شود اعلام عمومی کرد آسیب به رییس‌جمهور آنهم در شرایط فعلی خواسته قلبی و آرزوی خیلی از کشورهای خائن منطقه است که انشاءالله آن را به گور میبرند
  • ایرانی IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    27 3
    من و اکثر مردم ایران از وضعیت کشور و بیکاری و بی پولی و صد تا بدبختی دیگه خسته شدیم ولی دوستان باید قدر امنیت کشورمون رو بدونیم و در عین حال مطالبات دیگمون رو هم داشته باشیم. معلوم نیست باز این کشورهای عربی چه برنامه ای برای ایران دارن. لغو سفر تو این سطح اونم تو دقیقه های آخر بوسیله مسئولان امنیتی خود ایران نشون دهنده فعالیتهای خطرناک و عجیبه گروه ها و دولت های تروریستی هستش. لازم به ذکر هستش که سفر سه روز پیش به عراق هم به دلایل امنیتی لغو شد و در بغداد بمب گذاری شده بود بعد از سفر به پاکستان هم تو این کشور بمب گذاری شد و کلی آدم کشته و مجروح شدن.
    • بی نام AT ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
      1 3
      اگه تا جمعه تو وین هم بمبگذاری شه تئوری شما درسته اما اگه نشد لطفا دلایل دیگه رو بررسی بفرمایید