۳۰ شعبه ثابت و ۳۳ شعبه سیار برای انتخابات سمیرم پیش‌بینی شده است

به گزارش مهر، فرماندار سمیرم گفت: برای این دور از انتخابات ۶۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده و بدین ترتیب در ۳۰ شعبه سیار و ۳۳ شعبه ثابت، رای‌گیری از مردم در شهرهای و روستاهای سمیرم را انجام می‌شود.

محمدحسین نصرتی، با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم انتخابات در شهرستان سمیرم فراهم شده است، اظهار داشت: مشارکت مردم سمیرم در دور اول انتخابات بسیار پرشور بود و ۹۲.۶ درصد از مردم در انتخابات شرکت کردند؛ بر همین اساس امیدواریم در دور دوم نیز مردم فهیم این شهرستان با همان اشتیاق مرحله اول برای انتخاب منتخب خود وارد صحنه شوند.

وی با بیان اینکه افراد واجد شرایط در مرحله نخست می‌توانند در دور دوم انتخابات نیز شرکت کنند، افزود: اصغر سلیمی و بهروز جعفری با گرایش اصولگرایی در دور نخست انتخابات بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند و در دور دوم انتخابات این دو نفر به رقابت برای کسب یک صندلی می‌پردازند.

نصرتی با اشاره به اینکه كمیته‌های مختلف در زمینه انتخابات دور دوم در سمیرم تشکیل و در حال فعالیت هستند، ابراز داشت: شهرستان سمیرم دارای روستاهای بسیار و سکونت‌گاه‌های کوچک است و نیازمند شعب اخذ رای ثابت و سیار بیشتری است و بر این اساس حدود یک‌پنجم شعب سیار استان در سمیرم مستقر بود.

وی گفت: برای این دور از انتخابات ۶۳ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است و بدین ترتیب در ۳۰ شعبه سیار و ۳۳ شعبه ثابت، رای‌گیری از مردم در شهرهای و روستاهای سمیرم انجام می‌شود.

فرماندار سمیرم به برگزاری نشست‌هایی با عوامل برگزارکننده انتخابات و هر دو کاندیدای دو دوم انتخابات برای برگزاری انتخاباتی هر چه با شکوه‌تر اشاره کرد.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در دور دوم انتخابات اهمیت بسیار دارد و موجب تقویت نظام و اقتدار کشور اسلامی ایران خواهد بود و بر همین اساس از مردم سمیرم دعوت می‌کنیم با همان شور مرحله نخست در دور دوم انتخابات وارد عمل شوند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =