سرمایه گذار بخش خصوصی یکی از کاروانسراهای استان که علیرغم مشکلات بسیار در جهت احیاء و مرمت کاروانسرای متروکه اقدام نموده است به دلایلی زمین گیر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اخیرا شنیده شده است سرمایه گذار بخش خصوصی یکی از کاروانسراهای استان که علیرغم مشکلات بسیار در جهت احیاء و مرمت کاروانسرای متروکه اقدام نموده است به دلایلی زمین گیر شده است.
طبق اطلاعات واصله این سرمایه گذار بخص خصوصی که طبق توافقات صورت گرفته با مسئولان مربوطه قرار بود سهم آورده مشخصی را در جهت بهره برداری کاروانسرای مذکور متقبل شود گویا بنا به درخواست مسئولان کشوری و استانی با هزینه کرد چندین برابری روبرو شده است!
در همین راستا نیز مسئولان مربوطه جهت رفع مشکل مالی این سرمایه گذار گیلانی اقدام موثری نکرده اند که این موضوع موجب زمین گیر شدن پروژه و اهداف آتی این سرمایه گذار جوان شده است.
حال باید منتظر ماند و دید وعده مسئولان در خصوص بازپرداخت مازاد هزینه کرد این سرمایه گذار گیلانی محقق خواهد شد و یا اینکه روشهای دیگری در جهت تهاتر و کسب رضایت سرمایه گذار گیلانی صورت می پذیرد.
امیدواریم مسئولان استان که همواره شعار جذب سرمایه گذار و انجام پروژه های گردشگری را سرلوحه کار خود قرار داده اند بتوانند در جهت رفع مشکل اقتصادی این سرمایه گذار گیلانی گام موثری برداشته تا آرزوی چندین ساله مردم استان در خصوص داشتن یک محیط گردشگری تاریخی و فرهنگی را محقق کنند./گیلنا

گزارش تصویری این کاروانسرا را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 533797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =