آخرین روزهای حضور پایداری‌های دلواپس در مجلس هنوز هم پرحاشیه و جنجالی است.

به گزارش خبرآنلاین پایداری‌هاي مقيم مجلس که طی چهارسال گذشته بارها و بارها در قالب تذکر، اخطار یا نطق مدیریت مجلس را مورد هجمه قرار داده‌اند امروز هم با سروصدا به اعلام موضع در صحن پارلمان پرداختند.

یکی از نمایندگان تهران نزديک به جبهه پایداری در تذکری شفاهی به رییس مجلس گفت: از زمانی که بحث منع تبلیغات کالاهای مضر مطرح شده، اسم من به عنوان نفر اول برای تذکر ثبت شده است، اسم آقای فولادگر نفر هشتم برای تذکر بوده است، اما شما به آقای فولادگر اجازه حرف زدن دادید و به من اجازه ندادید.

وی ادامه داد: اعتراض من به این است، شما طبق ماده ۱۸ سوگند خورده‌اید که به عنوان عضو هیات رئیسه بی‌طرفی را رعایت کنید. شما رئیس یکی از سه قوه در جمهوری اسلامی ایران هستید، شأن این جایگاه ایجاب می‌کند ظالمانه کسی را تحقیر نکنید.

وی خطاب به لاریجانی گفت: شما که آیت‌الله‌زاده و رئیس یک قوه هستید باید بدانید اداره مجلس ضابطه دارد، چرا تحقیر می‌کنید؟ از تریبون گفتید تذکر دادن ضابطه دارد، الان یک عده نفوذی می‌نویسند که کوچک‌زاده فرق کلید و دکمه را نمی‌داند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: چرا از این تریبون کاری می‌کنید تا کسانی که دستشان کوتاه است، تحقیر شوند. کسانی که می‌گویند چرا درباره فلان موضع حرف نزده و موضع نگرفتید بدانند که رئیس قوه دوست ندارد ما حرف بزنیم. از علمایی که شما را نامزد کردند سئوال می‌کنم که آیا این رویه اسلامی است؟

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده جبهه پایداری در مجلس گفت: شما که می‌گویید حرف من مسموع نیست، پس لازم نیست صحبت کنم.

وی افزود: تحقیر کدام است؟ از این همه لطف شما تشکر می‌کنم، من چیزی نگفتم، شما هر چه از دهانتان درمی‌آید می‌گویید و اشکالتان این است که نمی‌گذارید پاسخ بدهیم!

رئیس مجلس گفت: من برای شما متاسفم که حتی تحمل پاسخ هم ندارید. شما تقاضای تذکر داشتید که مسئول آن آقای بذرپاش است. ممکن است آقای بذرپاش برای این مسئله توضیح داشته باشد، به من چه ربطی دارد؟

لاریجانی افزود: من گفتم تذکر روش دارد، اما شما مرتب داد می‌زنید، این اشکال کار است. کجای این مسئله تحقیر کردن است؟

وی ادامه داد: برادر عزیز اگر همه برای تذکر دادن داد بزنند درست نیست. حداقل در پایان این دوره روش خود را درست کنید. وقت جلسه را به این چیزها می‌گیرید.
27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    9 0
    کاری با موضوع ندارم تیتر با جمله ای که در متن هست سازگاری ندارد تیتر:: اشکالتان این است که هرچه به دهانتان می‌آید می‌گویید متن:: شما هر چه از دهانتان درمی‌آید می‌گویید و اشکالتان این است که نمی‌گذارید پاسخ بدهیم
  • بی نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    10 0
    خدا به شما صبر بده آقای لاریجانی. چیزی دیگه نمونده به پایان این مجلس.
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    6 3
    اقای لاریجانی واقعاً مناسبترین فرد برای ریاست مجلس است هم مدیریت قوی در اداره مجلس دارد هم با توجه به سابقه ریاست مجلس میتواند به هماهنگی سه قوه کمک کند با توجه به شرایط مجلس دهم و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور مدیریت و اداره مجلس در سرنوشت جامعه بسیار تاثیر گذار است در ضمن بعضی از نمایندگان قبل از دهم خرداد قصد مطرح شدن دارند که متاسفانه روش ان را بخوبی بلد نیستند
  • بی نام IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    17 0
    اقای کوچیک زاده به قول سرورتون, آب رو بریز اونجا ...
  • خزاعي IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    8 0
    حداقل در پایان این دوره روش خود را درست کنید..... نرود ميخ آهني در سنگ
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    4 2
    احسنت به دکتر لاریجانی که واقعا نشان داده عالم زاده است و فرق روحانی و غیرروحانی را می داند.
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    7 0
    گناه داره دادهاى آخرشه بذاريد بزنه خالى شه
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    5 0
    جالبه بذر پاش هم از خودشونه. با هم دست به یکی میکنند. اون وقت نمیده تا این یکی بهانه ای برای حمله به لاریجانی و ننه من غریبم بازی در بیاره. خوبیش اینه که همتون دارید تشریف می برید.
  • ملت IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    5 1
    دكتر لاريجاني عزيز . جنابعالي شهره هستيد به آرامش و پاسخ قانوني و اين موضوع بين همه جا افتاده و اصلاح طلب و اصولگرا و و وو نميشناسه اين بنده خدا را در اين يك ماهه پاياني به حال خودش بگذاريد .
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    18 0
    واقعن هم "كوچك"زاده هست...