۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۶
همیشه به سفر با تخفیفان

فصل بهار ایران بسیاری از گردشگرن و دنیادیدگان را به این اعتراف واداشته است که این سرزمین دربهار بهشتی دیگر است و سفر در ایران لذتی متفاوت دارد.

تخفیفان

فصل بهار ایران بسیاری از گردشگرن و دنیادیدگان را به این اعتراف واداشته است که این سرزمین دربهار بهشتی دیگر است و سفر در ایران لذتی متفاوت دارد.

ایران بهشتی ست که در آن هر رنگ و هر جور نقش و نگاری را می‌توان یافت از گلستان‌های زیبای کاشان که درفصل گلاب‌گیریغرق در گل های زیبای محمدی می شود، یا گیلان و مازندران که علاوه بر بهار همیشه زیبا و دیدنی هستند.

شیراز اما چیز دیگری است عطر بهار نارنج  از باغ های این شهر قطع نمی‌شود. مست می‌شوید از نفس کشیدن در این شهر، اگر اردیبهشت به سراغ آن بروید. باغ ها و خانه‌های تاریخی در کنار تخت جمشید شکوهمند همه در این زمین فارس و همه در ایران ماست که اکنون لباس بهشتیش را به تن کرده و منتظر شماست.

ایران منتظر شماست تا در آن سفر کنید و آن را با نگاهی دیگر ببینید از تبریز و اردبیل تا قشم و کیش همه می‌گویند به دیدار من بیا تا به تو نشان دهم که چگونه این سرزمین نگین انگشتری جهان است.

اما سفر همیشه به این راحتی ها که گفته شد هم نیست. برای سفر باید برنامه ریزی کرد نمی شود که همین طوری بلند شد و به چاک جاده زد. کجا رفتن مهم است و کجا اقامت کردن مهم‌تر، اصلا باید چگونه رفت. اینها سوالاتی است که بعضی اوقات آن قدر سخت می شود که از خیر رفتن و سفر می گذرید و کنج خانه را به کوه و دشت ودمن ترجیح می دهید .

اما حالا عصر اطلاعات است و همه چیز در دستان شما است فقط کافی است که موبایل یا کامپیوتر خود را روشن کنید و دنبال چیزی بگردید. هزار گزینه برای انتخاب شما فراهم می شود. اما مشکل هنوز باقی است کدام را انتخاب کنیم؟

این هم جواب دارد. باید شرایط خود را بسنجید، باید خودمان را ببینیم چه قدر پول داریم چه سفری را دوست داریم و چه جایی را دوست داریم. همه اینها مهم است و البته دارای راه حل، اما راه حل چیست؟! راه حل را تخفیفان بلد است می‌گویید چه طور؟ تخفیفان برای این روزها، یعنی ۲۰ اردیبهشت تا ابتدای ماه مبارک رمضان،کمپین سفری را فراهم آورده است که در آن هم هتل و هم تور‌های مسافرتی بسیار جالبی را با یک ارائه جالب برای تخفیفانی‌ها فرآهم آورده است. بر روی یک نقشه ایران شما استان مقصد سفر خود را انتخاب می‌کنید و تخفیف‌های بسیار جالب به علاوه اطلاعاتی از آن استان را برای سفر می‌بینید آن هم به روایت جناب ناصرخسرو قبادیانی!!

بله تخفیفان تصمیم گرفت مشاور تور خود را از ۱۰۰۰ سال پیش انتخاب کند و از اطلاعات کاملا فرهنگی  این شاعر و حکیم بزرگ ایرانی در سفرنامه‌اش بهره‌مند شود چه اشکال دارد تور لیدرمان حکیم هم باشد؟!

تورها و هتل هایی که در سایت تخفیفان آماده خرید شده‌اند از حرفه‌ای‌ترین آژانس‌های مسافرتی و لوکس‌ترین هتل‌های ایران انتخاب شده‌اند. تورهای برگزیده تخفیفان با این هدف انتخاب شده‌اند که در تعصیلات دو تا سه روزه پیش‌رو و یا آخر هفته‌ها در یک گردش کوتاه به مناطقی بکر و بسیار دیدنی آب و هوایی عوض کنید و در محیطی شاد و دوست داشتنی بتوانید با دوستان خود از هوا و محیط بسیار لذت بخش این روزهای ایران لذت ببرید.

 تور های جنگل گیسوم، کاشان و ابیانه و قمصر، تورهای سه و نیم روزه مشهد و یا شیراز  و از همه مهتر تورهای یک روزه به مناطق بکرتری مانند دریاچه سدهای ساقلکسار و آویدار و  تورهای کویر مصر  همه یک جا با قیمت‌هایی باور نکردنی .

تخفیفان قیمتی را سالم نمی‌گذارد همه باید قیمت های خود را پایین بیاورند تا سلیقه و رضایت ۳ میلیون تخفیفانی را به دست آورند. حالا می‌خواهد لوکس‌ترین هتل‌ها باشند یا یک تور کوچک  و البته همه این را فهمیده‌اند و به جان قیمت‌های خود افتاده‌اند.

اما کار تخففیفان به اینجا ختم نمی شود سفرعلاوه بر هتل و تور به تجهیزات هم احتیاج دارد ماشین را باید سر و سامانی داد تا یک وقت در جاده نگذاردمان کفش خوب برای طبیعت گردی خیلی مهم است. این هم جای نگرانی ندارد کالا های سفر آماده شده اند که در خدمت شما قرار بگرند آن هم با تخفیف و باز هم با تخفیفان سری به صفحه کمپین سفر تخفیفان بزنید حتی اگر قصد سفر نداشته باشید هم با این جشنواره به فکر می‌افتید.  

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537185