محمدعلی کشاورز، پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن بازدید از غرفه «هاتف شهر» در نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر شهر تهران گفت: مملکت ما در طول زمان همیشه فرهنگ والایی داشته و جوانان ما باید فرهنگ این مملکت را بشناسند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کشاورز با تاکید بر اینکه لازمه شناخت فرهنگ شناخت کامل و دقیق از مملکت است ، تصریح کرد: فرهنگ والای ما را هیچ مملکت دیگری نداشته است، بنابراین  باید دو دستی این فرهنگ را حفظ کنیم.

پدر سالار سینما و تلویزیون ایران ادامه داد: فرهنگ فقط خواندن و نوشتن نیست. فرهنگ می تواند طرز صحبت کردن یک آقا با خانم یا طرز صحبت کردن یک کارفرما با کارمندش باشد.بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ضمن بیان اینکه سرزمین ما را قوم ها و زبان های مختلفی تشکیل داده است اظهار داشت: وظیفه هر ایرانی به خصوص پدر و مادرها نشان دادن سرزمینمان به کودکان و آشنا کردن آنها با این فرهنگ غنی است.
وی در خصوص نحوه اشاعه فرهنگ توسط موسسه فرهنگی «هاتف شهر» نیز گفت: این موسسه اقدامات فرهنگی و هنری مناسبی انجام داده اما باید تلاش کند تا برنامه ریزی های فرهنگی خود را به گونه ای انجام دهد که مقوله فرهنگ را از کودکی به بچه ها آموزش دهد و در برنامه ها را کودک محور دنبال کند.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =