خبر خوش وزیر کار به بازنشستگان فولاد/ همه معوقات پرداخت می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت همه معوقات بازنشستگان صندوق فولاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه گردهمایی مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ظرف هفته آتی و تا روز دوشنبه کلیه معوقات صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت خواهد شد.
وی افزود: از حدود 5 سال پیش پرداختی بازنشستگان فولاد با مشکلات اساسی روبه رو بوده و از سال 92 تاخیرها به حدود 4 ماه رسیده بود و این موضوع به عنوان یکی از تنش های درگیر و در 6 استان به عنوان یکی از موضوعات بحرانی مطرح بوده است.
به اعتقاد ربیعی، اشکال اساسی در شیوه شکل گیری صندوق و نحوه اداره آن بوده و تصمیمات متخذه در سال 1391 مبنی بر استقلال صندوق به هیچ وجه کارشناسی نبوده و بر اساس محاسبات اکچوئری غلط و دادن داریی های بسیار نامناسب توسط دولت،علت اصلی گرفتاری این صندوق است.

در همین حال، همزمان با پرداخت حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان صندوق فولاد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به این بازنشستگان گفت: از کاستی ها پوزش خواسته و به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.

در پیام ربیعی خطاب به بازنشستگان صندوق فولاد آمده است: روزی که صندوق فولاد را در جهت ایفای مسوولیت اجتماعی تحویل گرفتم نابسامانی و برنامه ریزی های نادرست و عدم پیش بینی های مناسب بخشی از مشکلات این صندوق بود. من و همه همکارانم در صندوق فولاد برای اینکه بازنشستگان عزیز، با آسودگی دوران بازنشستگی را به سر ببرند تمام تلاش خود را بکار بسته تا این مهم محقق گردد.

در ادامه این پیام آمده است: هرچند این میزان مشکلات بسیار و تحقق این خواسته به حق در این دوران مشکلاتی را برای شما عزیزان در پی داشته، بدینوسیله از کاستی ها پوزش خواسته و امیدواریم با اقدامات انجام شده در سال 1395 بر عمده مشکلات غلبه و خوشحالم که به همت دولت تدبیر و امید پرداخت به موقع و مستمر حقوق در سال جاری ایجاد گردیده و از شما و نمایندگان بزرگوارتان به خاطر همه صبوری ها سپاسگزارم.

22535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =