سمینار "چرا بازاریابی شبکه ای" در سنندج برگزار شد

اولین سمینار علمی تخصصی موفقیت با عنوان چرا بازاریابی شبکه ای؟ در آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در سنندج، این سمینار علمی تخصصی با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان عرصه بازاریابی شبکه استان کردستان برگزار شد.
جليل فتحي آذر يكي ازفعالان اين شبكه در خصوص نحوه فعاليت بازاريابي شبكه اي گفت: این سمینار علمی که به همت شرکت بادران گستران برگزار شد، داراي ويژگي هايي همچون ارز آوري، جذب جوانان جوياي كار، اشتغالزايي و همچنين كمك به پرداخت عوارض و ماليات و چرخش اقتصادي كشور مي باشد.
وي افزود: در اين سمينار يكروزه کارشناسان و مدرسان حوزه بازاریابی شبکه در سه بخش به بررسی وضعیت بازاریابی تخصصی در سطح جهانی و منطقه ای و بحث و تبادل نظر در خصوص جدیدترین یافته های علمی و فنی این رشته پرداختند.
وي در ادامه سخنانش به بيان تاریخچه ای از بازاریابی شبکه ای در جهان پرداخت و گفت: بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف کنندگان یک شرکت تولید کننده می توانند، بازاریاب محصولاتی باشند که خود تولید می کنند و با انعقاد قرارداد با شرکت تولید کننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند.
وی افزود: بازاریابی شبکه ای برای اولین بار در سال 1945 در غرب شکل گرفت و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.
وی اضافه کرد: بازاریابی شبکه ای قدرت بالایی در اشتغال زایی و حمایت از تولید داخلی دارد و دولت نیز با تصویب آیین نامه های اجرایی، فضای مناسبی را برای فعالیت این صنعت به صورت بومی در کشور فراهم کرده است.
به گفته وی توان اشتغال زایی بسیار بالا و حمایت از تولید ملی و صنعت داخلی ، جلو گیری از خروج ارز از کشور، اعمال نظارت صنفی بر عرضه کالا و محصولات عرضه شده و پرداخت کلیه عوارض و مالیات های متعلقه در فضای شفاف و سالم از ویژگی های بارز صنعت بازاریابی شبکه ای است.
فتحي آذر افزود: بازاریابی شبکه ای می تواند گام مهمي در جهت کمک به اقتصاد و تولید ناخالص کشور و جنبشی اجتماعی در راستای کمک به تولید کنندگان داخلی و نهادینه شدن مصرف کالاها و تولیدات داخلی کشور باشد.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: در استان كردستان اين نخستين شركت بازار يابي شبكه اي است كه به صورت رسمي و با اخذ مجوز فعاليت مي كند كه برگزاري اين جنين سمينارها و همايش هايي در راستاي پيشبرد اهداف خود و جلوگيري از شبه و ابهام در اذهان عمومي قدم هايي مثبتي برداشته و اميدواريم شاهد رشد و توسعه اين شبكه ها و ايجاد اشتغال ورشد و بالندگي اقتصاد استان كردستان باشيم.
در پایان این آیین از فعالان عرصه بازاریابی شبکه ای در استان کردستان با اهدای لوح قدردانی شد.
شرکت بادران گستران یکی از شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای کشور با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1390 راه اندازی شده و هم اکنون این شرکت دارای 60 نمایندگی فعال و بیش 600هزار عضو در سراسر کشور است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =