معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی با نماینده آمل در صحن علنی درگیر شد.

در نخستين دقايقي که علي مطهري بر کرسي رياست مجلس نشست و همزمان با نطق ميان دستور محمدعلي پورمختار نماينده بهار و کبودرآهنگ صداي داد خليل آقايي معاون پارلماني وزير جهاد کشاورزي شنيده شد. اینجا را ببینید.

حضرتی نماینده تهران در روزنامه اعتماد نوشت:شنیده شده که دکتر لاریجانی برای عرض تشکر و تقدیر از دکتر عارف به منزل ایشان تشریف بردند و از نزدیک مبادرت به قدردانی کردند. اینجا را ببینید.

اقتصاد

ایسنا نوشت:کارشناسان معتقدند کیفیت خودروهای داخلی پایین و قیمت این محصولات بالاست. در این میان برخی نیز شورای رقابت را به همدستی با دو خودروساز بزرگ متهم می‌کنند. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: هر گونه شرطی برای پرداخت تسهیلات بدون سپرده گذاری ساخت مسکن حذف شد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

در پی انتقاد حسام‌الدین سراج از متن یکی از ترانه‌های محسن چاوشی برخی از هواداران این خواننده در واکنش به این موضوع در فضای مجازی سراج را هدف فحش و ناسزا قرار دادند. اینجا را ببینید.

 محمدعلی ابطحی در روزنامه اعتماد خاطره ای را از دوران مدیریتش در صداوسیما نوشته است. اینجا را ببینید.

جامعه

روزنامه ایران،گزارش جلسه دادگاه خانواده را که در آن زن و مردی به خاطر دعوا بر سر عضویت در تلگرام به شکایت آمده اند منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

ایران نوشت:دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات خانگی به آزار و شکنجه آنها می‌پرداخت و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود، این بار با انتشار صداها و تصاویری از حیوانات در فضای مجازی، به تهدید شاکی‌هایش پرداخته است. اینجا را ببینید.

بین الملل

تصاویری که مشاهده می کنید کاربران توئیتر لحظه به لحظه از صحنه وقوع انفجار منتشر کرده اند. اینجا را ببینید.

ایرنا نوشت: ابراهیم جعفری به ادعاهای سعودی درباره حضور سردار قاسم سلیمانی در عراق واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

ورزش

قضیه انتقال وحید امیری به استقلال یا پرسپولیس پیچیده شده است. اینجا را ببینید.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال امروز به تمرین تیم ملی رفت و با بازیکنان مورد نظرش دیدار کرد. اینجا را ببینید.

دانش

تیم پیک،فضانورد انگلیسی حاضر در ایستگاه فضایی بین‌المللی عکسی خارق‌العاده از ابرهای شب‌تاب جو زمین منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: محققان آمریکایی تانک کوچک اما پیشرفته‌ای ساختند که بدون صدا حرکت و در محفظه پشتی خود یک اسلحه کمری کلت حمل می‌کند. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

موتور ویبره روی موبایل می‌تواند تبدیل به میکروفون مخفی‌شده و دیتای صوتی شمارا به جاسوسان دهد. اینجا را ببینید.

تعداد پیکسل‌های روی گوشی‌تان شاید بیشتر از تلویزیونتان باشد و از لپ‌تاپ قدیمی‌تان بیشتر انرژی مصرف می‌کند. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

روزنامه قانون در صفحه طنز خود با درج دو آگهی طنز، واکنش احمدی نژاد به انتشار گزارش مرکز پژوهشهای مجلس و نتیجه همه پرسی در سوئیس را منتشر کرد. اینجا را ببینید.

هر ایرانی روزانه 144 دقیقه زمان خود را صرف بازی‌های آنلاین می‌کند و در این میان بازی «کلش آف کلنز» بیشترین سهم را داراست اینجا را ببینید.

 چند رسانه ای

تیم ملی والیبال ایران پس از شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو و کسب نخستین سهمیه المپیک تاریخ والیبال ایران، صبح امروز وارد تهران شد. تصویر، عادل غلامی را در کنار همسرش نشان می‌دهد. اینجا را ببینید.

نیروهای پیشمرگه موفق به کشف شبکه‌ای از تونل های پیچ‌در‌پیچ شدند که نیروهای داعش از آن برای پنهان شدن و آماده‌سازی خود برای حملات انتحاری استفاده می‌کردند. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

روزنامه ایران،گزارش جلسه دادگاه خانواده را که در آن زن و مردی به خاطر دعوا بر سر عضویت در تلگرام به شکایت آمده اند منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: این نرخ باید ارتباط منطقی با نرخ بازدهی فعالیت های حقیقی اقتصادی و نرخ تورم داشته باشد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

صادرات نفت ایران بعد از رفع تحریم‌های هسته‌ای با سرعتی بسیار بیشتر از آن چه کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند افزایش یافته است. اینجا را ببینید.

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید روند جذب بازیکن در تیمش متوقف نشده است. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =