جلوگیری از 5 حفاری غیر مجاز در منطقه6 کرج

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج به تشریح بخشی از عملکرد حوزه خدمات شهری این منطقه در ماه گذشته پرداخت و از جلوگیری پنج مورد حفاری غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز صدر نژاد عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج طی ماه گذشته علاوه بر جمع آوری 430 تن زباله در راستای لایروبی هزار و 650 مترمکعب از جوی ها و کانال ها اقدام کرده است.

مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اظهارداشت: همچنین در مدت زمان مذکور با تلاش نیروهای خدماتی این حوزه 300 هزار و 15 متر مربع از معابر اصلی و فرعی منطقه با عملیات رفت و روب تنظیف شد.

صدر نژاد با اشاره به اینکه شست‌ و شوی معابر سطح شهر به لحاظ ارتقاء پاکیزگی و زیبای های بصری محیط شهری از خواسته های بحق شهروندان است، گفت: عملیات شست‌ و شوی جداول به طول هشت هزار مترمربع، و رنگ آمیزی جداول به طول 900 مترمربع و همچنین شست و شوی مخازن زباله در 170 مورد و نظافت مبلمان شهری به تعداد پنج مورد از اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج در این زمینه می باشد.

این مسئول به دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه در این ماه اشاره کرد و یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در مدت زمان مذکور 23 مورد تعمیر دریچه و پل های نصب شده در سطح منطقه صورت گرفته است، همچنین در این مدت رفع 65 مورد آبگرفتگی، امحاء بیش از 300 متر مربع پوستر تبلیغاتی از دیواره های سطح شهر، جمع آوری پرچم ها و پلاکاردهای نصب شده غیرمجاز 180 عدد و تسطیح زمین‌های بایر در نه هزار و 500 مترمربع نیز اجرایی شده است.
وی بیان کرد: حوزه خدمات شهری با عملکرد مطلوب خود تاثیر بسزایی در شادابی کالبد شهر دارد و نقش مهمی در ارائه خدمات مورد نیازشهروندان و رضایتمندی آنها دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =