۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۱
طرح گل‌کاری تابستانه در سنندج آغاز شد

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج از اجرای طرح گل‌کاری تابستانه در سطح شهر سنندج خبر داد.

عرفان فتحی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بستر گل‌های فصلی در سطح فضای سبز، عملیات گل‌کاری همه ساله در سه مرحله در فصل‌های بهار، تابستان و پاییز اجرا می‌شود.

وی افزود: هر ساله با توجه به شرایط آب و هوایی، تدابیر ویژه‌ای را برای حفاظت از فضای سبز، تقویت درختان و درختچه‌های سطح شهر اجرا می‌شود که عملیات گل کاری، وجین علف‌های هرز، هرس و آرایش درختان و درختچه‌ها از جمله این موارد است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سنندج از اجرای عملیات گل‌کاری تابستانه پارک‌ها و میادین سطح شهر خبر داد و گفت: در گل‌کاری تابستانه بیشتر از گل‌های اطلسی، جعفری، آهار، تاج خروس، گل ناز، عسلی، رعنازیبا، گازانیا، شاه پسند، گل مریم و پیاز کوکب که در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند استفاده می‌شود.

وی همچنین افزود: پارک‌ها و میادین سطح شهر امسال در اجری طرح گل‌کاری تابستانه با 27 هزار جعبه گل و 20 هزار گلدان تزیین می‌شود.

فتحی با بیان اینکه فضای سبز اثراث مثبتی در بالا بردن روحیه و همچنین زیبا کردن چهره و منظر شهر دارد از شهروندان درخواست کرد در حفظ و نگهداری از گل‌ها در پارک‌ها و میادین کارکنان این سازمان را یاری کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =