روزنامه ایران،فهرست برخی پاداشهای پرداختی در دولت احمدی نژاد را منتشر و از نحوه برخورد برخی رسانه ها با قضایای اخیر و سکوت در باره مبالغ کلان پرداختی در دولت قبل انتقادکرده است.

در گزارش این روزنامه آمده است:در پایان سال 1391، پاداش اعضای هیأت مدیره بانک ملت، برابر 2314000000 ریال برابر 231 میلیون تومان بوده که با احتساب نرخ تورم، به قیمت امروز برابر 407 میلیون تومان است. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت:رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه‌هایش جلوی ما لنگ بیندازند، اما در برجام وعده‌هایی دروغین را تجربه کردیم و می‌بینیم که اوضاع بدتر شده است. اینجا را ببینید.

اقتصاد

همزمان با کاهش نرخ سود سپرده ها در سیستم بانکی کشور ، بانک مسکن به طور داوطلبانه نرخ سود تسهیلات حساب صندوق های پس انداز مسکن خود را به میزان دو درصد کاهش داد. اینجا را ببینید.

با امضای قرارداد نهایی شرکت مشترک ایران خودرو- پژو «ایکاپ IKAP» از امروز به صورت رسمی آغاز بکار کرد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

پس از آنکه شایان؛ هکر 20 ساله که به «ماه عسل» آمد و داستانش را تعریف کرد ، کاربران اینترنتی در فضای مجازی با تشکیل کمپین‌های متعدد و درخواست‌های بسیار از پلیس فتا خواستند تا عفو یا تخفیفی در پرونده این جوان صورت بگیرد تا او 8 سال برای سپری کردن محکومیتش در جوانی به زندان نرود. اینجا را ببینید.

میزان نوشت: در مراسم دیدار شاعران با رهبر انقلاب دانیال فرخ یکی از هنرمندان کشورمان تابلو نقاشی مزین به تصویر حاج احمد متوسلیان را تقدیم رهبر انقلاب کرد. اینجا را ببینید.

 جامعه

ایران نوشت:چهارشنبه 26 خرداد زنی با چهره‌ای هراسان همراه دختر و خواهرش به دادسرای امور جنایی تهران رفت. اینجا را ببینید.

 میزان نوشت: مراسم عقد زندانی محکوم به قصاص نفس همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان زندان رجایی شهر و اصحاب رسانه در محوطه زندان رجایی شهر برگزار شد. اینجا را ببینید.

بین الملل

یک جوان ۱۹ ساله شب گذشته در سخنرانی دونالد ترامپ قصد داشت این نامزد جمهوری خواه را ترور کند. اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: پوتین اظهارات اخیر بشار اسد درباره جنگ در سوریه را تلویحا به چالش کشید. اینجا را ببینید.

ورزش

علیرضا منصوریان می گوید تیم خوبی بستند و البته استقلال هنوز حضور کمرنگی در بازار نقل و انتقالات خواهد داشت اینجا را ببینید.

دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است. اینجا را ببینید.

دانش

در توافق ایران و بوئینگ برای خرید ۱۰۰ هواپیمای مسافربری، بوئینگ ۷۸۷ دریم‌لاینر در کنار بوئینگ ۷۳۷ و ۷۷۷ یکی از گزینه‌های اصلی است. اینجا را ببینید.

امسال انقلاب تابستانی طولانی ترین روز در نیمکره شمالی زمین با ماه کامل یا بدر مقارن می شود، پدیده ای که هر 70 سال یکبار اتفاق می افتد. اینجا را ببینید.

 فناوری اطلاعات

ایسنا نوشت: طبق آمارهای ارائه شده در حال حاضر پیام‌رسان‌های داخلی از جمله تلگرام در کشور بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارند حال آنکه بخش قابل توجهی از این افراد بدون داشتن آگاهی کامل از تخلفات فضای مجازی در این شبکه‌ها فعالند. اینجا را ببینید.

ابررایانه جدید چین موسوم به Sunway TaihuLight پنج برابر سریعترین ابررایانه آمریکا به نام Titan سرعت پردازش محاسباتی دارد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

هنوز علت انفجار لوله گاز در شهران مشخص نیست. اینجا را ببینید.

روزنامه شرق با انتشار کاریکاتور هوگو چاوز، گزارشی از وضعیت اسفبار ونزوئلا با تیتر «میراث یار غار احمدی‌نژاد برای کشورش: ما غذا می‌خواهیم...اقتصاد ونزوئلا یک گام تا فروپاشی کامل»، منتشر کرد اینجا را ببینید..

 چند رسانه ای

شاید گمان کنید که مهمانداری هواپیما آنطورها هم کار سختی نباشد اما بدانید که ورودی های مهمانداران هواپیما در چین نظر دیگری دارند. اینجا را ببینید.

مراسم عقد زندانی محکوم به قصاص نفس همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان زندان رجایی شهر و اصحاب رسانه در محوطه زندان رجایی شهر برگزار شد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است. اینجا را ببینید.

روزنامه ایران،فهرست برخی پاداشهای پرداختی در دولت احمدی نژاد را منتشر و از نحوه برخورد برخی رسانه ها با قضایای اخیر و سکوت در باره مبالغ کلان پرداختی در دولت قبل انتقادکرده است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

این روزها که بازار رسانه‌ای شدن فیش‌های حقوقی داغ است، انتشار بخشی از خاطرات وزیر کشور دولت موقت درباره فیش حقوقی مهندس بازرگان جالب توجه می‌نماید.اینجا را ببینید.

باشگاه خبرنگاران نوشت: امروز خانواده داغدار محسن آخرین قربانی حادثه ناگفته های بیان می‌کنند که شنیدنش برای هر انسانی بسیار غم انگیز است.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =