جاده چالوس قفل شد/ ترافیک سنگین در منجیل/ تنگی نفس مردم در تونل کندوان

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای کرج- چالوس و منجیل خبر داد و گفت: با حضور نیروهای راهداری، امدادی و راهور نیروی انتظامی بزودی تردد روان می شود.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: تردد در تونل کندوان به شدت سنگین گزارش شده که به دلیل تقاضای زیاد سفر در این محور، وسائل نقلیه متوقف شده اند که البته این ترافیک تا ساعاتی دیگر برطرف می شود.

وی ادامه داد: در محورهای شمالی سفرهای داخلی شکل گرفته و ظرفیت محورها به اندازه ای نیست که جوابگوی تعداد وسائیل نقلیه باشد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها، گفت: ترافیک در محور هراز در باغ صفا و کلاو نیز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی اظهار داشت: در محور فیروزکوه از پل سفید و شیرگاه نیز ترافیک سنگین است البته در محور منجیل حجم ترافیک بسیار سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محورهای قزوین - رشت و قزوین -زنجان ترافیک نیمه سنگین و در آزاده راه تهران - کرج و کرج - قزوین از محدوده پل فردیس، شهرک خادم و پل هشتگرد ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اضافه کرد: ترافیک در محور کرج -چالوس محدوده پل زنگوله و هزار چم سنگین گزارش شده اما ترافیک در محورهای چالوس با ترافیک بسیار سنگین مواجه است که با تلاش همکاران ما و نیروهای امدادی و راهسازی ترافیک روان خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است؛ ضمن اینکه آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar۱۲۰.ir قابل دسترسی است.

ایجاد مشکل تنفسی برای مسافران محبوس در تونل کندوان

فارس نوشت: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از ایجاد مشکل تنفسی برای تعدادی از مسافران مانده در تونل کندوان خبر داد و گفت: این افراد به‌ویژه کودکان با تلاش مأموران راهداری به بیرون از تونل منتقل شدند.

عباس صفری عصر امروز نسبت به شرایط ترافیکی جاده چالوس انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: ما با توجه به تجربه سال‌های گذشته این شرایط را پیش‌بینی کرده و تاکید داشتیم که تا پایان امشب بار ترافیکی بسیار زیادی در جاده چالوس شاهد خواهیم بود.

این مسئول گفت: متاسفانه به دلایل مختلف با پیشنهاد اداره‌کل راه و شهرسازی مبنی بر یک طرفه شدن جاده چالوس تا بامداد پنجشنبه از کرج به سمت استان مازندران موافقت نشد.

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش که چرا علیرغم اعلام اینکه روز گذشته از ساعت 15 تا 6 صبح امروز جاده چالوس یک طرفه می‌شود، اما این امر صورت نگرفت، گفت: در حاشیه جاده چالوس و به‌ویژه در بخش آسارا تعدادی روستا داریم که با یک طرفه شدن جاده چالوس مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شود.

صفری افزود: همچنین دستگاه‌های خدماتی و امدادی اعلام می‌کنند که با یک طرفه شدن جاده و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان با کندی انجام می‌شود و همین امر خسارات را افزایش می‌دهد.

وی بیان داشت: در مقابل ما معتقد هستیم که می‌شود با اعمال تمهیداتی از جمله استقرار بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در جاده چالوس و کمک گرفتن از امکانات استان‌های شمالی این دغدغه را برطرف کرد.

صفری افزود: متاسفانه به این هشدارها توجهی نشد و امروز و به‌ویژه بعد از ظهر امروز ناگهان با ترافیک بسیار شدیدی در جاده چالوس به ویژه در محدوده پل کندوان روبه‌رو شدیم.

وی اظهار داشت: این امر موجب شد که برخی از خودروها حتی بیش از یک‌ساعت در داخل تونل کندوان گرفتار ترافیک شوند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: به دلیل اینکه تونل کندوان یکی از بزرگ‌ترین تونل‌ها و طولانی‌ترین تونل‌ها در کشور و حتی خاورمیانه بوده و اکسیژن در این محدوده کافی نیست، برخی از مسافران دچار مشکلات تنفسی شدند.

صفری افزود: بلافاصله با درخواست کمک از سوی برخی از مسافران، مأموران راهداری وارد عمل شده و بیماران، کودکان و افرادی که مشکل تنفسی داشتند را به خارج از تونل هدایت کردند. خوشبختانه مشکل این افراد حاد نبوده و نیازی به اعزام به مراکز درمانی ندارند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 50
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر جاده ها A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    پليس ها رو از جاده ها خارج كنن ، خود بخود ترافيك حل ميشه.... علت تمام ترافيك جاده ها حضور همين پليسه....
    • بی نام RO ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      20 11
      پرفسور بالتازار این موضوع که گفتی تاثیر داره ولی دلیل اصلی این نیست بلکه اینه که از اقصی نقاط ایران جمع شدن تو این تهرون و به محض اینکه یه تعطیلی اینجوری میشه میخوان برن به آبادی هاشون سر بزنن و یا اینکه به یادآبادی سری به شمال بزنن
    • بی نام RO ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      29 7
      همینجوریش پلیس هست بعضی ها مثل ... رانندگی می کنند وای به حال روزی که پلیس نباشه. ایرانیا باید بالاسرشون زور باشه.
    • چوپان IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      39 4
      نسل آدما هایی مثل شما کی منقرض میشه من نمیدونم.. علت تمام ترافیک عدم فرهنگ من و شماست عزیزم نه اون بنده خدایی که تو گرما سرما اونجا هواسش به من و شماست .. ما ها هیچی نمیشیم هیچی
    • بی نام RO ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      31 1
      اگر همین حضور نیم بند پلیس ودوربین و غیره در جاده نباشه اون چند ده هزار کشته تصادفات جاده ای میشه چند 100 هزار مردم ما حتی وقتی یک چراغ راهنمایی از کار میفته نمیتونن باهم تعامل کنن و هر کی میخواد فقط خودش رد بشه و ایجاد گره میشه ما فقط ادعای فرهنگ و ادای اونو خوب بلدیم
    • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      21 2
      تو مثل اینکه تو این کشور زندگی نمیکنی،پلیس رو از جاده ها خارج کنن مردم با تخلفات گسترده و وحشتناک رانندگی همدیگه رو تیکه پاره میکنن
    • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      13 3
      یعنی بی فرهنگی مردم اصلا ربطی نداره دیگه؟
    • سارا DE ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      17 12
      سلام, یکشنبه همین هفته 13تیر من به رانندگی همسرم در حالیکه پسر 16 ساله ام در صندلی عقب نشسته بود به عوارضی قزوین رشت رسیدیم که مامور دستور ایست به خودرو ما داد و اقدام به چک کردن مدارک همسرم نمود من از پلیس پرسیدم بهتر نیست به حقوق شهروندان بیشتر توجه شود که در اقدامی ناگهانی ایشان با ادبیاتی به دور از احترام و ادب با گفتن جمله ای" حالا جریمه تون میکنم ...." و با جریمه 60 هزار تومنی به بهانه نبستن کمربند سرنشین عقب خودرو ما پاسخ داد.همان روز با 197 بازرسی ناجا تماس گرفتم که موضوع رو در پیامگیر صوتی انتقال دادم متاسفانه با وجود اینکه تلفن و موضوع این بی عدالتی رو گزارش دادم دریغ از یک تماس از سوی بازرسی که حداقل موضوع رو پیگیری کرده باشد
    • ولی غلامی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      6 4
      امسال واسه تعطیلاعت عید فطر تهران موندم و جایی نرفتم، اما اگه بخوام مسافرت برم مخصوصا شمال کشور یک روز قبل از شروع تعطیلات میرم و موقع برگشت هم روز بعد تعطیلات بر میگردم.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    تمام مشکل ترافیک مربوط به پلیس راهور هستش که با ایستهای جاده ای و تنگ کردن معبر باعث همزمانی حرکت خودرو هایی میشه که در ساعت های متفاوت از مبدا خود حرکت کرده اند به جاده رسیده اند متاسفانه در این تجمع ایجاد شده یکسری راننده بی توجه به قانون وحقوق دیگران نیز با ایجاد بی نظمی و هرج و مرج در مسیر وضعیت عبور را بغرنج تر می کنند
    • بی نام RO ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      24 7
      همین پلیس اگر نباشه اونوقت میبینی که تو جاده میخورنت
    • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      19 6
      چرا لشگر کشی خودمون به شمال و بد رانندگی کردن و دهن کجی به قوانین راهور و خودمونو به گردن پلیس میندازیم؟خودمونیم عزیز خودمون
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    99 34
    ای کاش امثال این دوستان که میگن همه این ترافیک بخاطر پلیسه، ذره ای اطلاعاتشون رو اضافه میکردن
  • مهدی A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    80 7
    واقعا تا کی باید اینگونه باشه ؟ احداث یک راه مناسب برای راحتی مردم اینقدر سخته ؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      14 3
      بفرمایید همین یه ذره جنگل باقی مونده رو نابود کنبد جاده بسازین......اگه به جاده و اتوبان باشه که تو تهران عزیز خیلی زیاده..... شمال به جنگل و درختش زیباست.... این یک روز تعطیلی به مناسبت عید خیلی بیخود بود امیدوارم تجدید نظر بشه توش.....
    • حمید A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      9 4
      دوست عزیز دقت بفرمایید میگه راه مناسب بسازند لزومی نداره جنگل رو تخریب کنند.
  • احمدی A1 ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    70 5
    با سلام. ساعت ۵/۵ صبح از تهران به سمت رشت حرکت کردیم. ترافیک تا کرج زیاد بود. ولی به حرکت ادامه دادیم.ترافیک از چهل کیلومتری منجیل بسیار بسیابسیار سنگین به طوری که حرکت متوقف شده بود. مردم به دلیل گرما پیاده طی مسیر کردند. متاسفانه یک پلیس در مسیر رفت حضورنداشت ما ساعت شش به دو کیلومتری منجیل رسیدیم.و نهایتا از یک زیر گذر پشت سر دهها ماشین دیگر مسیر را دور زده و در حال برگشت به سمت تهرانیم. بسیار مسخره است ولی باید بگویم در مسیر برگشت به تهران پلیس با دوربین کنترل سرعت بدنبال جریمه ماشین ها بود. مطمئنا در ترافیک امروز نبود آب و دارو باعث بروز مشکل برای بسیاری از کودکان خواهد شد.مطئنا فیلم ها و عکسهای موضوع فوق به دستتان خواهد رسید.
    • بی نام RO ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      10 2
      یکی دربالا گفته عامل ترافیک پلیسه یکی مثل شما میگه عدم وجود پلیسه دراین مورد هم مثل بقیه موارد هر ایرانی نظر خاص خودش رو داره خخخخ
    • بی نام RO ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      9 4
      بهت گفتم نرو احمدی جان گوش ندادی خخخخ
    • چوپان IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      14 3
      خبر آنلاین خواهش میکنم.. این کامنت رو با کامنت بالا مقایسه کنید لطفا.. ایشون از بی پلیسی ناراحته اوشون از حضور پلیس واقعا به کدوم ساز شما باید رقصید بالاخره پلیس باشه یا نباشه؟ پلیس هست اینهمه قانون رو دور میزنیم وای بحال زمانی که نباشه.. جالبه هردو کامنت کلی مثبت گرفته... ملتی هستیم که فقط توقع داریم و برای بهتر شدن اوضامون هیچ حرکتی نمیکنیم فقط توقع توقع... دیگه نمیدونیم دولت رو فرهنگ رو خودمون تشکیل میدیم تا من و تو تغییر نکنیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ماها فقط منتظریم دولت برامون کاری بکنه شق القمر بکنه نه عزیزم هر ملتی نون فرهنگشو میخوره اگه اوضامون اینطوریه همه چی درهمه حقمونه ماها تن پروریم...
    • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      11 4
      اولا که مردم به دلیل گرما پیاده طی مسیر میکردن یعنی بیخیال ماشینشون شدن ولش کردن تو جاده که با عقل جور در نمیاد درثانی شما میخواستی تو مسیر برگشت پاتو بذاری رو گاز و جریمه هم نشی که توقع بیجائیه ثالثا ما مردم جملگی و یکباره به شمال حمله میکنیم پلیس باید تو سری بخوره ؟ضمنا قبل از هر قضاوتی عرض کنم من پلیس نیستم مثل شما یه عشق شمالم
    • مهدی IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      15 2
      حالا دوست عزیز چه اجباریه با این شرایط رفت شمال ؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      4 1
      اینایی که به چوپان و کامنت بعد از چوپان منفی دادن همونایین که به هیچ صراطی مستقیم نمیشن،فقط خودشونو میبینن و میخوان همه چی حاضر آماده و بی زحمت در خدمتشون باشه ولو به قیمت به گند کشیدن جامعه،خبر لطفا منتشر کن که بدونن همه مثل اینها با سیستم بی قانونی موافق نیستن
  • بی نام NL ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    مسافرت هم فرهنگ می خواد که متاسفانه اکثرا ندارن پولشو دارن فرهنگشو ندارن بدون فرهنگ هم هیچ لذتی در اصل نمیبرن فقط هزینه جانی و مالی
    • بی نام RO ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      شما با فرهنگی
    • بی نام RO ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      11 1
      دقیقا بی نام اول درست گفته هر چیزی بدون فرهنگ استفاده ازاون 2زار نمی ارزه وایجاد مشکل میکنه ولی پول و امکانات اومده دست کسایی که به عنوان مثال حتی فرهنگ استفاده از اتومبیل رو هم ندارن و دقیقا ریشه مشکل همینجا هستش
    • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
      7 1
      آره با فرهنگه چون جرات بیان ایرادمون رو داره
  • ک د A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    19 2
    ترقی کردم
  • بی نام IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    14 1
    مردم قهرما ن ما تا تنها نقطه سبز کشور رو تبدیل به بیابان نکنند از پا نخواهند نشد، دست مریزاد..... همه هم ماشالا طلبکارن .... واقعا مسافرت هم فرهنگ میخواد ..... خدا رو شکر همه رفتن ولایت ما تهران بچگی هامونو داریم میبینم ما از اون لذت میبریم وای به روزی که همین ملت قهرامان از شنبه میان و تو اینجا میخوان قهرمانی خودشونو ثابت کنن....
  • بی نام A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    13 4
    من نمیدونم این تهرونیا چرا تقی به توقی میشه میزنن سمت شمال بابا ایران به این بزرگی و زیبایی برید یه جای دیگه
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      2 4
      استاد تهرونیا یکشنبه همه رفتن اینایی که الان تو راهن اکثرا از شهرهای جنوبی تر اومدن تازه رسیدن اینجا
    • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
      1 0
      عزیزم اینا تهرانی نیستن، شهرستانی های مقیم تهرانن
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    14 2
    حق شون هست. وقتی چند ساله تو تعطیلات عید فطر همین داستان هست باز مردم راه می افتن خیلی ها می تونن روزهای دیگر هم برن مسافرت. مثلا ۲ روز مرخصی بگیره با ۲ روز آخر هفته بشه ۴ روز بره از سفر لذت ببره. این الان سفر نیست، زجر بردنه و نه لذت.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    9 4
    آخه چه لذتي ميبرن ميرن مسافرت خوب شما كه ميدونيد جاده بسته شده بمون خونه ، والا
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    15 2
    واقعا ایران هیچ جایی به جز شمال نداره که با هر بار تعطیلی خیل عظیمی از مردم راهی اون منطقه میشن؟؟ مردم شمال و اذیت و آزاری که می بینن به کنار؛ خودمون خسته نمی شیم از این همه شمال رفتن؟
  • علی A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    17 0
    عجب ما همچنان منتظر چینی ها میمانیم تا یک بزرگراه برامون بزنن
  • محسن IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    7 1
    مگه مجبورن آخه بابا زمان بندی کنن مستانه بعضی از افراد هم که فقط به خودشون فکر میکنن و و استون مردم مهم نیستن از هر راهی فقط میخوان به مقصد برسند از جاده خاکی از هر جایی باور کنید اگر از دستشو بر میآمد از رو سر مردم هم رد میشن بیفته نگی تا چه حد؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    8 2
    جاده چالوس، هراز، دماوند ٠٠٠ همه مال بيشتر از چهل سال پيشه چه جاده ايو تونسيم بزنيم ؟ پليس چه كاري ميكنه؟ اطلاع رساني درست داريم؟ قطار درست داريم ؟
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    16 7
    هرکی یه پراید خریده افتاده تو جاده ها،
  • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    2 4
    بخاطر سه روز ارزش داره
  • بی نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    9 0
    جاده های شمالی دیگه ظرفیت این همه خودرو رو ندارند خصوصا جاده چالوس با اینکه این موضوع ترافیک جاده ای بارها پیش اومده چون در تعطیلات بیشتر مردم به شمال سفر میکنن تا جاهای دیگه ولی متاسفانه هیچ تدابیری انجام نمیشه با اینکه پلیس راه و وزارت راه میدونن که در این جور تعطیلات مسافر زیاد هست و یه مسیری که 4 ساعت هستش باید 10 ساعت تا 15 ساعت طولانی بشه و حتی یه مواقعی هم بیشتر
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    8 2
    من موندم لذت مسافرت این مدلی درچیه؟حالا مگه من وامثال من که چند سال یکبار مسافرت میریم اما با رزرو هتل وپرواز خوب ومکان خوب مردیماخه مسافرتی که با ترافیک تو راهش همراه باشه وتو مقصد هم با چادرزدن وغذاپختن وظرف شستن چه لذتی داره
  • حبه انگور EU ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    20 3
    میرن شمال شلوارک بپوشن جوج بزنن بانوشابه
  • جوج شلوارک A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    9 4
    اخه من نمیدونم برای حال کردن با جوج شلوارک انقدر ارزش داره ریاضت بکشین ساعتها مگر پدران و مادران ما در گذشته چطور زندگی میکردن . زندگیمون شده فقط عقده چشم هم چشمی
  • نگار A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
    12 3
    خوب نرند ،یعنی ملت بعد این همه سال نمیفهمن تو تعطیلات اینچنینی نباید شمال رفت؟این همه شهر این همه جا ،اطراف خود تهران پر مناطق ییلاقی ،باز همه سرازیر میشن شمال
    • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
      8 0
      این ترافیک مختص تهران نیست از همه شهرها هجوم میبرن شمال تهران شاهراهه
  • بی نام DE ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    13 0
    گزارش جاده چالوس به موقعيت جنگي مي ماند. از تنگ نفس، كودكاني كه به علت نبود سرويس بهداشتي خودشان را كثيف كرده اند، و از همه بدتر نبود غذا كه سودجويان نان و بيسكويت و ... تا پانزده هزار تومان به مردم در راه مانده مي فروخته اند... ما همچين مردمي شده ايم. كه جاي گرفتن دست هموطن در راه مانده او را به هر طريقي مي چاپيم.
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    7 0
    همه برن انتاليا ترافيكش كمتره خرجشم كمتره
  • زهرا DE ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    2 3
    اگه دیروز پلیس نامردی نمیکرد و حداقل به حرفی که سه روز بود میگفتن عمل میکرد و جاده رو یک طرفه میکرد مردم 10ساعت تمومتو ترافیک اثیر نمیشدن
  • بی نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
    3 0
    در ورودی تونل باید متنی رو بزنن ک «در صورت ترافیک درون تونل اتوموبیل را خاموش کنید »