تسنیم نوشت: هم‌زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران، ظاهراً جمع‌آوری گوشی‌های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.

کمتر از یک هفته پیش بود که عباس نخعی مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف با بیان اینکه کمپانی اپل تنها تا پیش از اجرای طرح رجیستری موبایل، فرصت تاسیس نمایندگی در کشور را دارد، اظهار کرد: ابلاغیه جمع‌آوری موبایل‌های این برند صادر شده و در صورت عدم تاسیس نمایندگی، گوشی‌های موبایل آن جمع می‌شوند.اینجا را ببینید.

ایسنا نوشت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.اینجا را ببینید.

سیاست

روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت:سرانجام گویا زمزمه‌ها و صحبت‌هایی که در دو سال آخر مجلس نهم از سوی برخی نمایندگان مطرح می‌شد، در مجلس دهم به بار نشست و فراکسیون سومی شکل گرفت تا مشخص شود اصول‌گرایان میانه‌رو می‌خواهند راه خودشان را از تندروها جدا کنند و ادعای برخی رسانه‌های اصول‌گرا مبنی‌بر اکثریت‌یافتن اصول‌گرایان در مجلس، بی‌هیچ ارزیابی درونی از آرایش نیروهای درون پارلمان صورت گرفته بود.اینجا را ببینید.

عصرایران نوشت:این روزها در فضای مجازی پیچیده است که احمدی نژاد به جای اینکه به فکر ریاست جمهوری باشد در اندیشه فتح شورای شهر تهران است.اینجا را ببینید.

فرهنگ

میزان نوشت: نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی خورند. اینجا را ببینید.

خبرگزاری حوزه تصویری از آیت الله امینی، امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حال خرید میوه در بازار منتشر کرده است. اینجا را ببینید.

جامعه

ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از مرگ مرد جوان 23 ساله بر اثر سقوط از پل طبیعت خبر داد. اینجا را ببینید.

طی ماه های اخیر ترکیه به عنوان یکی از مقاصد پر سفر ایرانی ها دچار نا امنی های زیادی شده است، نا امنی هایی که دولت ایران را مجبور به ممنوعیت برگزاری تورهای ترکیه کرده است. اینجا را ببینید.

بین الملل

ایرنا نوشت: کاخ کرملین خبر یک رسانه ایرانی را مبنی بر اینکه مسکو پیش از وقوع کودتا در ترکیه، هشدار های لازم را به رییس جمهوری این کشور داده بود، نادرست خواند. اینجا را ببینید.

ایرنا نوشت: روسیه پیشرفته ترین و محرمانه ترین سامانه تازه ساخته شده دفاع هوایی خود را که قرار است به صورت انحصاری در اختیار نیروهای مسلح این کشور قرار گیرد، در نمایشگاه نظامی مسکو نشان خواهد داد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

این تصاویر که در برزیل گرفته شده، صحنه رویارویی یک پلنگ با یک کروکدیل در کناره یک رودخانه را نشان می دهد. اینجا را ببینید.

نشنال جئوگرافی برترین تصاویرش را با استانداردهای خاص خود منتشر کرد.اینجا را ببینید.

کاریکاتور

در حاشیه خبر سرقت متن سخنرانی ملانیا ترامپ از میشل اوباما.اینجا را ببینید.

کودتاگران ترکیه باز هم موضوع سوژه کاریکاتوریست ها شد. .اینجا را ببینید.

ورزش

توجیه برانکو درباره دلیل چرخش 80 درجه ای برانکو درباره طارمی و دلایلش برای این تغییر حتی برای حامیانش هم قابل هضم نیست. اینجا را ببینید.

سایت پلیس را تصویری از تصادف مرگبار ماشین بهادر مولایی منتشر کرد. اینجا را ببینید.

 

 

دانش

همشهری آنلاین نوشت: فیزیکدانی کانادایی پس از جنجال سرقت ادبی ملانیا ترامپ از سخنرانی سال ۲۰۰۸ میشل اوباما در سخنرانی‌اش در گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان، محاسبه کرد که احتمال اینکه چنین سرقت ادبی رخ نداده‌باشد، یک در ۸۷ میلیارد است. اینجا را ببینید.

ایرنا نوشت: یک مطالعه تازه نشان می دهد مصرف بیشتر خوردنی های حاوی چربی های سالم مانند آجیل، دانه ها و روغن های گیاهی همراه با کاهش مصرف چربی حیوانی و کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند به پیشگیری از دیابت نوع 2 و کنترل آن کمک کند. اینجا را ببینید.

 فناوری

کمپانی چینی پاوربانک جادویی به نام Mesuit خلق کرده که گوشی آیفون شمارا به گوشی اندرویدی تبدیل می‌کند. اینجا را ببینید.

در ماه فوریه بود که اعلام شد تعداد کاربران واتس اَپ متعلق به فیس‌بوک از مرز 1 میلیارد گذشت. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

مهدی طارمی یکی از سوژه های اصلی فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بود. اینجا را ببینید.

چند ماهی است اخبار و حاشیه‌های مربوط به پیوستن بازیگران ایرانی به شبکه جِم تی وی خوراک ویژه‌ای برای سایت‌های متعدد داخلی است که دوست دارند اخبار این‌چنینی را آب‌وتاب داده و آمار بازدیدهایشان را بالا ببرند.اینجا را ببینید.

 محبوب ترین ها

«خبرجنوب» نوشت: رگه های سفید در گوجه فرنگی بعد از قاچ کردن آن ردپای باقیمانده سموم است یا نه؟ اینجا را ببینید.

میزان نوشت: نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی خورند.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =