جوان 20 ساله بر اثر بی‌احتیاطی در ساحل بندرعباس غرق شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از غرق شدن یک جوان 20 ساله بر اثر بی احتیاطی در ساحل بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، فرجام دانش به حادثه غرق شدن یک جوان در سواحل بندرعباس اشاره کرد و افزود: این حادثه ساعت 17 و 21دقیقه بعد از ظهر روز جمعه هشتم مرداد ماه به آتش نشانی اعلام شد که نیروهای امدادی ساعت 17 و 24دقیقه خود را به محل آن واقع در بلوار ساحلی روبروی خیابان دلگشا رسانده و عملیات را آغاز کردند.

وی از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در ساحل بندرعباس توسط غواصان آتش نشانی با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر خبر داد و گفت: به دلیل توفانی بودن هوا و متلاطم بودن دریا عملیات جستجو به سختی و کندی پیش رفت و جسد این جوان 20ساله حدود ساعت 19 و دو دقیقه کشف و به ساحل منتقل شد.

دانش با بیان اینکه هویت جوان غرق شده هنوز شناسایی نشده، اضافه کرد: شنا و ورود به دریا توسط این جوان در شرایطی که به دلیل وجود توفان و شرایط بد جوی حتی اسکله نیز تعطیل و شناورها اجازه تردد نداشتند، فراتر از بی احتیاطی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: دیواره های ساحل بندرعباس ناایمن و هر لحظه احتمال شکستن این دیواره ها وجود دارد به همین دلیل مردم باید توجه داشته باشند نزدیک شدن به ساحل برای گرفتن عکس سلفی با امواج بلند و توفان می تواند منجر به حوادث تلخ و یا از دست دادن جان افراد شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =