نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست مطبوعاتیش بعد از راهیابی به مجلس با رد مشکل و اختلاف با شهردار ارومیه گفت: با محمد حضرت پور و شهرداری ارومیه اختلاف سلیقه دارم که امری طبیعی است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هادی بهادری نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اولین نشست خود بعد از انتخابش گفت: طی 2 ماه گذشته حرکات خوبی برای پیشرفت ارومیه و منطقه در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.
وی افزود: هماهنگی نمایندگان در سفر رئیس جمهور به استان از جمله حرکات خوبی بود که شکل گرفت.
نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: بعد از انتصاب بعنوان نائب رئیس کمیسیون عمران در تلاش برای برنامه ریزی سفر نمایندگان کمیسیون به شهر ارومیه هستیم.
بهادری گفت: هم اکنون و بعد از پیگیری های مستمر و به تصویب رساندن منطقه ویژه اقتصادی ارومیه(سرو) در حال هم اندیشی و رایزنی برای فعال شدن آن هستیم.
وی افزود: ایجاد فراکسیون دریاچه ارومیه و تالاب های ایران از جمله برنامه هایی بود که بشدت برای انجام آن پیگیری کردم که خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی داشته است.
نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: برای پیگیری حقوق مردم دفتر ارتباطات مردمی را با 3 اتاق فکر اقتصادی، زیربنائی و فرهنگی-اجتماعی راه اندازی کردیم که تاکنون 833 نامه توسط مردم و اتاق های فکر با موضوعیت بیش از 25 درصدی اشتغال به دفتر ارجاع شده ضمن اینکه 159 نامه نیز از طرف دفتر صادر شده است.
بهادری گفت: با پیگیری نمایندگان ارومیه و استان و در صورت موافقت رهبری 2 میلیارد دلار از اعتبارات صندوف توسعه ملی برای پایان دادن به 5 راه آهن کشور از جمله راه آهن ارومیه پرداخت خواهد شد.
وی افزود: طی این 2 ماه همچنین موفق به دریافت مجوزهای اولیه برای استفاده از قیرهای تولیدی استان در کارخانجات درون استان را دریافت کرده ایم.
نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: ایجاد کشتارگاه صنعتی گوشت، احداث انبار شرکت نفت، پیگیری اعتبارات آبیاری تحت فشار، احداث بیمارستان 460 تخت خوابی ارومیه، اورژانس بیمارستان امام خمینی، پیگیری اوضاع نامناسب حمل و نقل شهرستان ارومیه، امکان صدور ویزای فرودگاهی در فرودگاه ارومیه، مذاکرات برای کاهش آمار اعدامی های قصاص و ... از دیگر تلاش های صورت گرفته طی 2 ماه گذشته بوده است.
بهادری در رابطه با درگیری با شهردار ارومیه گفت: هادی بهادری نماینده ارومیه و محمد حضرت پور شهردار این شهر هیچ مشکلی با همدیگر ندارند ولی اختلاف سلیقه و دیدگاه بین این 2 وجود دارد.
وی افزود:اختلافات و تفاوت دیدگاه ها و سلایق امری طبیعی است و من نقدهایی در مورد شهرداری ارومیه دارم البته اعتقاد دارم حضرت پور فعال ترین شهردار ارومیه بعد از انقلاب بوده است.
نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: خوشحالم 12 نماینده استان بالاخص 3 نماینده ارومیه با یکدیگر تعامل بسیار خوبی بخصوص در زمینه تلاش برای پیشرفت استان دارند که این اتفاق بخصوص در سفر ریاست جمهوری به استان بیشتر نمود پیدا کرد.
بهادری با تکذیب حمایت از بی قانونی بازاریان گفت: بعد از اتفاقات رخ داده در بازار قدیمی ارومیه و تماس شهروندان و کسبه به محل رفتم که بعد از مذاکره و صحبت با اهالی و مسئولین انتظامی، متوجه شدیم چند تن از مامورین فراتر از دستور داده شده عمل کردند که در نهایت با تعامل و صحبت موضوع خاتمه یافت ضمن اینکه با بی قانونی بشدت مخالفم و برای بهبود وضعیت شهر باید با قانون عمل کرد.

وی ادامه داد:۴۰۰ نفر از کسبه بازار ارومیه طی نامه ای از بنده بخاطر پیگیری رفتار نامناسب برخی عوامل انتظامی با آنها قدردانی کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =