تغییر "شیخ‌المدیران" آذربایجان‌شرقی/ مسئولی که 15 سال بر صندلی ریاست تکیه زد

در خبری که برای اهالی مطبوعات غیرقابل باور بود، شیخ المدیران آذربایجان شرقی پس از نزدیک به 15 سال مسئولیت اداره کل امور مالیاتی این استان، بالاخره جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین، قرار است روز شنبه ی هفته ی آینده "رسول رسولی" پس از 15 سال فعالیت به عنوان مدير كل امور مالياتي آذربايجان شرقي، سرانجام جای خود را به "غلامرضا شریفی" دهد.

رسول رسولی را می توان با ثبات ترین مدیر تاریخ معاصر آذربایجان شرقی دانست بطوریکه اهالی رسانه این استان به جای تغییر یا جابجایی، در انتظار خبر بازنشستگی وی طی سالهای آتی نشسته بودند!

رسول رسولی قرار است بعد از حدود 15 سال، از اداره کل امرو مالیاتی آذربایجان شرقی خداحافظی کند

یادآور می شود، البته این مدیر باسابقه ی مالیاتی از صندلی ریاست پایین نخواهد آمد چراکه قرار است از این پس به عنوان مدير كل يكي از نواحي تهران بزرگ فعاليت کند.

در همین حال، غلامرضا شريفي از شنبه هفته آينده درحالی سكان يكي از حساس ترين و پرچالش ترين دستگاه هاي اجرايي آذربايجان شرقي را بر عهده مي گيرد که از دو سال پيش به عنوان مدير كل امور مالياتي استان زنجان فعاليت داشت.

وی در تجربه ی مدیریت، دست کمی از سلف خود ندارد چراکه او نیز 12 سال سابقه ی مدیرکلی امور مالیاتی آذربایجان غربی را در کارنامه خود دارد.

شريفي متولد اروميه است و با مدرك ليسانس مديريت دولتي یکی از هم استاني هاي اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان شرقي محسوب می شود.

مراسم توديع و معارفه مدير كل جديد امور مالياتي آذربايجان شرقي صبح شنبه هفته آينده برگزار خواهد شد.

غلامرضا شريفي ، مدیرکل جدید امور مالیاتی آذربایجان شرقی

حال باید دید در دوره ی جدید، روند فعالیت در اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی چگونه خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =