بزرگترین جشنواره تابستانه پوشاک کشور برگزار می‌شود

بزرگترین جشنواره اینترنتی پوشاک کشور در فروشگاه مدیسه در حالی برگزار می‌شود که به ایام نیمه فصل تابستان و داغ شدن تنور خرید پوشاک نزدیک می‌شویم.

 در این جشنواره، همزمان با اولین تولد مدیسه،بیش از هزار محصول و ده‌ها گروه کالایی با قیمت‌هایی تا 70% تخفیف ارائه می‌شود. فروشگاه اینترنتی مدیسه، به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین پوشاک و سومین فروشگاه اینترنتی کشوردر آستانه اولین تولدش، از شنبه 16 تا یکشنبه 31 مرداد 1395، جشن تخفیف بزرگی برگزار می‌کند.

مدیسه اولین تولدش را در کنار صدهاهزار نفر از مشتریان وفادار خود در کمپینیبا شعار "مهمان جشن ما باش"‌جشن می‌گیرد. در این جشن، کالاهایی با قیمت‌ باورنکردنی از برترین و معتبرترین برندها و محبوب‌ترین‌ گروه‌های محصولات مدیسه انتخاب شده‌اند. طی این مدت، هر روز تخفیف‌های تکرارنشدنی تا 70% روی برندهای معتبر پوشاک، عطر، لوازم منزل و ... به مشتریان ارائه ‌می‌شود.

فروشگاه آنلاین مدیسه کمی کمتر از یک سال است کهبا شعار "دوست خوش سلیقه من" و با  بهره‌گیری از تجربه گروه تجاری گلستان، در صنعت تجارت الکترونیک و فروش آنلاین کالا، پا به میدان گذاشته‌است.طی این مدت کوتاه، مدیسهگلچینیبیش از ده‌ها هزار کالا اعم از پوشاک زنانه و پوشاک مردانه، کیف و کفش،عطر و ادکلن،لباس ورزشی،لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم سیسمونی و لباس کودک، چای و قهوه، ظروف و لوازم منزل و... از برترین و معتبرترین برندها نظیر زارا، مانگو، LC Wakiki، نایکی، آدیداس، ریباک، را در ویترین فروشگاه خود قرار داده‌است.

برای آگاه شدن از خبر‌های جشن تولد مدیسه همین حالا وب‌سایت مدیسه را ببینید و یا با ثبت آدرس ایمیل و پیوستن به جمع همراهان مدیسه، از خبر‌ها و بهترین تخفیف‌هایاین کمپین تخفیف با شعار "مهمان جشن ما باش" بیشتر مطلع شوید. علاوه بر تمام این‌ها، در جشن تولد مدیسه، هزینه تحویل کالا رایگان است، کوپن‌های تخفیف ارزنده به عنوان هدیه برای شما ارسال می‌شودو هم‌چنین ده‌ها سورپرایز دیگر هست که انتظار شما را می‌کشد...

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =