اد رویس، نماینده تندرو و ضد ایرانی کنگره آمریکا لایحه قانون ممانعت از پرداخت پول (باج) به ایران در آینده را ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت واشنگتن اگزماینر اِد رویس، نماینده جمهوری خواه  و  رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا «قانون ممانعت از پرداخت باج به ایران در آینده» موسوم به (H.R. 5931) را با هدف اطمینان از این که در آینده هیچ پرداختی به ایران -کشور پیشرو در زمینه حمایت از تروریسم- صورت نخواهد گرفت، ارائه کرده است.

حامیان جمهوری خواه این لایحه شامل زلدین از نیویورک، مک کال از تگزاس، میدوز از کارولینای شمالی، سشنز از تگزاس، دونووان از نیویورک، دنت از پنسیلوانیا، چافتز از یوتا، کوناوی از تگزاس، روهراباچر از کالیفرنیا، ریبل از ویسکانسین، تروت از میشیگان، یانگ از آیوا، دسجارلیس از تنسی، کوک از کالیفرنیا، پیتنجر از کارولینای شمالی، دِ سانتیس از فلوریدا، دافی ویسکانسین و نونز از کالیفرنیا هستند.

اد رئیس در زمان ارائه این لایحه گفت: «دولت اوباما پول عظیمی را در اختیار ایران قرار داد و سبب تقویت کشور پیشرو جهان در زمینه حمایت از تروریسم و موجب شد، جان افراد بیشتری در معرض خطر قرار گیرد. همه این اقدامات به صورت مخفیانه و به دور از چشم مردم آمریکا و کنگره انجام شدند. این لایحه تضمین خواهد کرد، این اتفاق دوباره رخ نخواهد داد.»

در این لایحه آمده است دولت اوباما سیاست دیرینه آمریکا را با آزاد کردن زندانیان و پرداخت باج در ازای بازگشت آمریکایی هایی که در ایران به گروگان گرفته شده بودند، نقض کرده است.

این لایحه خواستار مانع از پرداخت پول نقد به ایران و همچنین ایجاد شفافیت در آینده می شود تا اطمینان حاصل شود آنها باج پرداخت نخواهند کرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    2 0
    آمریکا حالا هی ایران رو هل بده به طرف روسیه. آخه یکی به این احمق ها بگه با مذاکرات می شد ایران و آمریکا دوباره دوست های خوبی برای هم شوند، این همه دشمنی با ایران چرا؟؟