ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی از نشست مشورتی نمایندگان عضو این فراکسیون با آیت‌الله موحدی کرمانی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی اظهار کرد: نمایندگان اصولگرای مجلس و عضو فراکسیون ولایت بعد از ظهر سه‌شنبه آینده (۶ مهر) نشست مشورتی با آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز خواهند داشت تا در این جلسه برنامه ریزی و چشم انداز آینده اصولگرایان به خصوص موضوع انتخابات و ساماندهی کار فراکسیون مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اولین دیدار اعضای فراکسیون ولایت با آیت الله موحدی کرمانی در روزهای ابتدایی تشکیل این فراکسیون در مجلس دهم انجام شد گفت : متاسفانه بزرگان فراکسیون همچون آقای لاریجانی جلسات فراکسیون را تشکیل نمی دهند تا برنامه ریزی های لازم برای ادامه کار فراکسیون انجام گیرد. ما این نشست مشورتی را تشکیل دادیم تا به سمت ساماندهی فراکسیون و برنامه ریزی برای آینده اصولگرایان حرکت کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که رئیس مجلس و سایر نمایندگان اصولگرای تاثیرگذار باید اقدامات لازم برای ساماندهی فراکسیون ولایت را انجام دهد تا این فراکسیون با قرار گرفتن در جایگاه اصلی‌اش بتواند برنامه‌ریزی‌های لازم برای آینده داشته باشد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =