معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: گفتمان اعتدال در معنای واقعی در ایلام نمود دارد.

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی استاندای ایلام، حسین کلانتری در ایین تقدیر و معارفه فرمانداران دره شهر با تاکید بر همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین اظهار داشت: اعتدال در معنای واقعی در ایلام در حال اجرا و وجود دارد، دولت فراجناحی است و در انتصابات نیز این میانه روی و اعتدال وجود دارد.
وی با بیان اینکه رویه اعتدال هم در بین مدیران استانداری و هم در مدیریت دستگاههای اجرایی استان وجود دارد ابراز داشت: در راس دولت تدبیر و امید قدیمی ترین یار ولی فقیه که سینه اش مخزن اسرار و رازهای نظام است وجود دارد.
کلانتری با اشاره با رد نبود اعتدال در استان تصریح کرد: بر خلاف دولت قبل حضور مدیران اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه استانداری بدون در نظر گرفتن جناح بندی سیاسی سندی روشن بر رد این مسئله است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ملاک ما امروز در انتخاب و انتصاب فرمانداران بر اساس شاخص هایی از جمله وزارت کشوری بودن، تعهد شخص به نظام و ولایت و تجارب مدیریتی است
وی ادامه داد: همانطور که همه دستگاهها حق دارند از نیروهای تخصصی و کارآمد خود در حوزه های مختلف بهره گیرند، وزارت کشور نیز تاکید دارد که در پست های داخلی خود از نیروهای مجرب و از بدنه کارشناسی استانداری ها استفاده نماید، چرا که کسانی که این تجربه را ندارند نمی توانند بخوبی نقش خود را ایفا نمایند.
حسین کلانتری بیان کرد: ما امروز در بدنه استانداری هم نیروی اعتدالگرداریم و هم نیرو های اصلاح طلب و اصولگرا و این چرخش در تیم سازی یک روال عادی برای فربه کردن سیستم اداری و مدیریتی است.
وی ابراز کرد: از دیگر شاخص ها برای تعین فرماندار تعهد شخص به نظام و ولایت در چهارچوبه حاکمیتی این نظام مقدس است که در کنار تجارب مدیریتی برای ما ملاک خواهد بود،
معاون سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: تعلق خاطر و وفاداری به برنامه های دولت برای ما یک اصل است چرا که کسی که با اراده در راه رسیدن به هدفی تلاش کرده الان حق دارد که از این مزیت بدست آمده نهایت بهره را ببرد، کما اینکه در دولت قبل این رویه نیز ساری و جاری بود.
وی با بیان اینکه فرمانداری حق کسی است که با تعلق خاطر برای دولت تلاش کرده و مدیران و فرمانداران خود نیز این رویه را قبول دارند خاطر نشان کرد: ملاحظات اجتماعی منطقه، مطالبات مردمی، نوع نگاه نمایندگان، ظرفیت خود شخص و تجارب ارزنده نیز در این انتصابات مورد توجه است.
حسین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش گفت: دفاع مقدس از مهمترین مسائل تاریخ ایران است چرا که رمز ماندگاری ما در چارچوبه دین مبین اسلام و جهان تشیع نیز همین است.
وی با بیان اینکه شهدا، آزادگان، جانبازان وایثارگران سند افتخار ملت ایران هستند، افزود: کار شهدا و ایثارگران، سپاهیان، بسیجیان، ارتشیان، نیروهای مسلح نظامی ، انتظامی و امنیتی ادامه راه امام حسین است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس که از آن به قیامت کبری و معرکه عظیم یاد کردند، بیان کرد: اگر بخواهیم از معرکه دنیا سربلند بیرون آییم باید به ریسمان الهی و اهل بیت چنگ بیندازیم و با اخلاص به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در این مسیر قدم بگذاریم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه به تغییر در فرمانداری دره شهر اشاره کرد و افزود: در استانداری ایلام به دلیل تلاشهای سخت کوشانه گراوند در رفع مشکلات مردم وی را پیگیر ترین فرماندار استان می دانیم.
وی تصریح کرد: مسئولان باید وظایف خود به درستی انجام داده واگر جایی خطا و اشتباهی باشد اصلاح کنند.
کلانتری یادآورشد: بعد از بررسی گزینه های متعدد با نظر شورای معاونین علی اکبر شفیع زاده بعنوان سرپرست فرمانداری دره شهر انتخاب شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: از مسئولین محترم انتظار میرود مانند گذشته با فرماندار جدید نیز همکاری کرده تا شهرستان دره شهر با تلاش، همدلی و وحدت میان مردم و مسئولین جایگاه خود در استان را بدست آورد.
وی در پایان با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن اظهار داشت: برگزاری سرشماری نفوس و مسکن بصورت الکترونیکی یک مسابقه ای است در مسیر اینکه هر منطقه شهر و محله بتواند بیشتر خودش را با آخرین روشها و متدها هماهنگ نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =