تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: عاملی که ممکن بود میان جریان انقلابی مانع وحدت شود، از عرصه رقابت ۹۶ کنار رفته و هیچ بهانه‌ای برای عدم وحدت و اجماع روی گزینه اصلح‌رای آور وجود ندارد.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش با بیان اینکه تقسیم بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب دیگر اعتبار خود را از دست داده است، گفت: ما اکنون با جریان انقلابی و غیرانقلابی مواجه هستیم و این 2 جریان فراتر از جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب است.

وی گفت: منظور از جریان انقلابی صرفاً گروه‌های اصولگرا نیست؛ در تقسیم بندی کنونی برخی افراد و شاید گروه‌های اصلاح‌طلب در ذیل جریان انقلابی قرار می‌گیرند چرا که به شاخص‌های اصلی جریان انقلابی از قبیل استکبارستیزی، خودباوری، اعتماد به جوانان، افزایش قدرت اقتصادی و... اعتقاد راسخ دارند.

وی گفت: "این تحول در گذشته نیز سابقه داشته است وقتی اصولگرا و اصلاح‌طلب تعریف شد، تقسیم بندی در جامعه روحانیت و مجمع روحانیون به ریخت چرا که برخی آقایان همچون آقای رحیمیان و آقای حمید روحانی با شاخصه‌های اصولگرایی در جریان اصولگرا تعریف شدند و برخی افراد همچون آقای هاشمی که در جامعه روحانیت حضور داشت در جریان اصولگرایی تعریف نشد چرا که با روی کار آمدن اصولگرایی و اصلاح‌طلبی شاخصه های تغییر کرد".

روانبخش با بیان اینکه جریان انقلابی، جریان فراگیر و وسیع است، تاکید کرد: جریان‌ انقلابی به "ما می‌توانیم" و جریان غیرانقلابی به "ما نمی توانیم" باور دارد؛ جریان انقلابی خواستار تحول در فرهنگ و رفع معضلات اجتماعی است اما جریان غیرانقلابی به فرهنگ و معظلات اجتماعی بی توجه است و تنها امید و نگاهش به دستان آمریکایی هاست.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه جریان انقلابی به این نتیجه رسیده است که رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی و بازگشت امید و نشاط به جامعه و حل مشکلات اقتصادی تنها با روی کار آمدن رئیس جمهور جهادی و انقلابی کارآمد ممکن است، تاکید کرد: اکنون که با توصیه حضرت آقا، عاملی که ممکن بود میان جریان انقلابی و مومن مانع وحدت شود، از عرصه رقابت 96 کنار رفته است باید گفت که نیروها و جریان‌های انقلابی هیچ‌ بهانه و دلیلی برای عدم وحدت و انسجام روی گزینه انقلابی، اصلح و رای آور ندارند.

وی در پایان گفت: همه گروه‌های انقلابی باید مسیر وحدت را دنبال کرده و معرفی گزینه رای‌آور برای انتخابات 96، مردم از وضعیت نامناسب اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نجات دهند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =