سایت روزنامه اعتماد نوشت:نایب رئیس فراکسیون امید تصریح کرد: چنانچه شایعات شنیده شده در خصوص امتیاز دادن فانی به اصولگرایان صحیح باشد، ممکن است عده بیشتری به استیضاح کنندگان بپیوندند.

محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: فراکسیون امید نظرش را در خصوص استیضاح اعلام کرده و با استیضاح وزرا در شرایط کنونی مخالف هست.

وی تاکید کرد: علی رغم اینکه برخی از وزرا ضعف هایی دارند و انتقاداتی بر عملکردشان وارد است اما در مقطع کنونی که تا انتخابات ریاست جمهوری سال آینده زمان چندانی نداریم فراکسیون امید استیضاح را به طور کل به مصلحت نمی داند.

این نماینده مجلس به تاثیر تصمیم فراکسیون امید بر کاهش امضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و ادامه داد: بعد از اعلام نظر فراکسیون امید برخی از دوستان رفتند و امضایشان را پس گرفتند. اما چند روزی است که شایعات و شنیدهایی هست که در هر صورت به دلیل فشارهایی که به وزیر آمده است ایشان در برخی استانها امتیازهایی را به برخی از اصولگرایان می دهند که یک تزلزی در برخی از دوستان ما البته نه فراکسیون ایجاد کرده است که به جمع استیضاح کنندگان بپیوندند که این نظر فراکسیونی نیست.

تابش به تاثیر شایعه امتیاز دادن به اصولگرایان به دلیل فشار استیضاح کنندگان اشاره کرد و اظهارداشت: فراکسیون موافق استیضاح نیست علیرغم اینکه نقدهایی به عملکرد آقای فانی وجود دارد. اما اگر این شایعات درست باشد که ایشان-فانی وزیر آموزش و پرورش- بده بستانی در تعیین مسئولین برای مناصب اداری می کنند؛ ممکن است عده بسیاری را تشویق کند که به خیل استیضاح کنندگان بپیوندند.

29217

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =