درخشش فیلم‌سازان زنجانی در جشنواره فیلم کوتاه تهران

رییس انجمن سینمای جوان دفتر زنجان از درخشش فیلم‌سازان زنجانی در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ، لیلا بیگلی  گفت: فیلم کوتاه جامانده از انجمن سینمای جوان زنجان توانست جزو آثار برتر سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران قرار بگیرد.

وی افزود: این موفقیت پس از حدود ١٠ سال توسط هنرمندان زنجانی کسب شده است و پیش از این اگر چه برخی هنرمندان زنجانی در این جشنواره حضور داشتند ولی هنرمندانی بودند که ساکن تهران بوده و از سوی انجمن سینمای جوان معرفی نشده بودند.

این مسئول با بیان اینکه فیلم جا مانده در خصوص مدافعان حرم بوده است، خاطرنشان کرد: فیلم جا مانده از بین ١٠٥٠ فیلم ارسال شده به جشنواره فیلم کوتاه تهران جزو ٦٥ فیلم برتر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این فیلم به کارگردانی علیرضا سلطانی و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان دفتر زنجان ساخته شده است و فیلم‌برداری آن در روستاهای اطراف زنجان آغاز شده و اواخر تیرماه پایان یافت.

بیگلی تصریح کرد: با توجه به ویژگی‌های فیلم کوتاه و اینکه معیاری برای سنجش این فیلم‌ها جز جشنواره وجود ندارد، می‌توان موفقیت این فیلم در جشنواره را دلیل مهمی برای قوی بودن این فیلم دانست.

وی عنوان کرد: بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران بسیار قوی است و معیار انتخاب فیلم‌ها بر خلاف برخی جشنواره‌ها که به مواردی همچون موضوع فیلم توجه می‌کنند، ذات فیلم و جنبه های هنری آن است.

این هنرمند یادآور شد: حضور هنرمندان زنجانی پس از ١٠ سال در این جشنواره را که می‌توان آن را گردهمایی فیلم‌سازان کل کشور دانست، سبب یادآوری توانایی فیلم سازان زنجانی به مردم و مسئولان می‌شود و مسئولان این موضوع را درک می‌کنند که هنرمندان نیاز به حمایت دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 591398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =