مردم می‌گویند مایکروسافت از اپل نوآورانه‌تر شده است

بسیاری از کاربران دیشب محصولات جدید سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مایکروسافت را دیدند.

به گزارش خبرآنلاین، در کنار لپ‌تاپ جدید سرفیس بوک آی سون، دسکتاپ لمسی 28 اینچی سرفیس استودیو رونمایی شد که برای ادیتورهای عکس و فیلم محشر است و از همه جالب‌تر ابزاری به نام Surface Dial بود که همگان را به وجد آورد.

سرفیس دایال، درواقع در کنار موس و قلم دیجیتال به هنرمندان دیجیتال برای خلق آثارشان کمک می‌کند و با اسکرول کردن آن روی صفحه لمسی سرفیس استودیو، خیلی از کارهای موس و قلم را به‌تنهایی انجام می‌دهد.

همه این ابزار در کنار مایکروسافت هولولنز که در مبحث واقعیت مجازی بسیار پیشرفته است با استفاده از سرویس‌های کلود مبتنی بر هوش مصنوعی/ AI مایکروسافت را در جایگاه یک کمپانی بسیار نوآورانه قرار داده است که هرروز محصولات بیشتری را تولید و عرضه می‌کند.

اما از آن‌سو اپل که همیشه طلیعه‌دار فناوری بوده و آی پاد، آیفون؛ تبلت و خیلی چیزهای دیگر را خلق کرده، این روزها رکورد کمترین فروش را از سال 2001 بدین سو تجربه می‌کند و ابداعات آن مانند قبل چشم‌نواز نیست!

به همین خاطر زمزمه‌ای از سوی کاربران این روزها بیشتر شنیده می‌شود که اپل ابداع و نوآوری خود را در برابر رقبا ازدست‌داده و مایکروسافت نوآورتر از اپل شده است!

امشب قرار است اپل سری جدید لپ تاپ‌های خود را رونمایی کند و باید منتظر شد و دید چه چیزی عرضه می‌شود که قابلیت رقابت با بزرگانی چون مایکروسافت و ... را داشته باشد!

 سرفیس دایال / عکس زیر

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    38 6
    تیم های نوآور هر از چند گاهی عوض می شوند و این اتفاق در اپل نیفتاده است چرا که مخترعان صاحبان سهام هستند و اجازه تغییر نمی دهند مگر اینکه خودشان بخواهند. از سوی دیگر مایکروسافت مخ های هندی استخدام کرده اما اپل اجازه استفاده از مخ های چینی و هندی در مدیریت ارشد نداده است و به همین خاطر در جا زده است
    • محمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
      26 1
      به نظر من ماکرو سافت از تجربه بسیار بالایی در تولید محصولات برخورداره وسعت تولیدات ماکروسافت در تمامی سرزمین اتی اسم و رسم داره بزرگترین مشکل اپل انحصار طلبی در تولید و توسعه محصولات هست که پیشرفت کار رو کند می کنه
  • زهرا A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    16 83
    درسته محصولات میکروسافت متنوع تر و حتی زیباتر هستن....ولی به نظر من سیستم عامل مک واقعا خیلی رون تر و قوی تر از ویندوز عمل می کنه....و به این خاطر من مک بوک رو به سرفیس بوک ترجیح میدم....
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    67 6
    اپل بعداز استیو جابز نواوری قابل توجهی نداشته حتی در ظاهر محصولاتش.
  • بی نام DE ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    14 1
    من سرفیس بوک دارم که واقعا ایده نو و بسیار باکیفیتی است. سبک، سریع، تاچ عالی مخصوص طراحی دیجیتال حرفه ای، باطری ۹ ساعته. زیبایی اش هم که خاصه. البته پول زیادی هم خورده که اگر به طراحی دیجیتال نیاز نداشتم لپ تاپی باریک از ایسوس یا اچ پی با این قدرت و بهای نصف انتخاب می کردم.