در ششم آبانماه، پربازدیدترین اخبار به حواشی تولد احمدی‌نژاد اختصاص داشت. جایی که سکانس‎‌هایی از کارهای او مردم را به تعجب انداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز خبر رسید احمدی نژاد 60 ساله شده است. این موضوع باعث شد تا 11 سکانس از رفتارهای منحصر به فرد او دستمایه گزارشی پربازدید شود.  هشدار یک مرجع تقلید به شمخانی  هم پربازدید بود تا به همراه  واکنش عارف به خبر کناره‌گیری از ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان باعث تعجب مخاطبان شود.

در سرویس اقتصادی خبرآمد امروز بالاخره طلسم مشکلات آیفون در کشور شکست و  ایران به سه گوشی آیفون تاییدیه دائم داد. پشت پرده افزایش قیمت خودرو در بازار هم باعث شد مخاطبان از مسایل نهان این بخش از اقتصاد آگاه شوند. و ماجرای ترافیک معاملات مسکن در 10 منطقه تهران هم خبر از تغییر فصل رکود در بازار مسکن داد.

در حوزه اخبار فرهنگی و هنری عکس نیکی کریمی در لباس ورزشی توجه مخاطبان را جلب کرد. پس از آن بود که پایکوبی روی خاک ایران در جزایر مصنوعی دبی این سئوال را در ذهن مخاطبان برانگیخت: دوباره چه خبر است؟ محمدرضا گلزار و مهناز افشار در «عاشقانه» هم پربازدید شدند.

این سئوال که آیا حکم تبعید و١٠٠ ضربه شلاق ورزشکار المپیکی اجرا شد؟ پربازدیدترین موضوع اجتماعی بود. پس از آن افشا شد نقشه دردسر آفرین همسر وزیر دربار پهلوی برای کشف عیاشی های شوهرش چه بوده. کار جدید شهرداری تهران در خبر نشست پارکینگ یک ساختمان مسکونی و فرو رفتن یک زانتیا و پژو ۴۰۵ در زمین  باز به مخاطبان هشدار داد.

از ایالات متحده خبر رسید ترامپ در یک نظرسنجی از هیلاری کلینتون پیشی گرفته.ولی بلافاصله خبر دیگری مخابره شد که فاصله انتخاباتی کلینتون با ترامپ دو رقمی شده. روسیه هم دل به دریا زد و  از موشک پرقدرت خود رونمایی کرد.

شایعات دنیای فناوری اطلاعات و اینکه مردم می‌گویند مایکروسافت از اپل نوآورانه‌تر شده  هم پربازدید بود.
در سرویس طنز هم هر کس هم توانست به این سئوال جواب بدهد، شاد شد: قالیباف از همشهری متنفر است، ظریف و لاریجانی و رسایی و علی آبادی از چی؟

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 594684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =