سایت پایش نوشت:رئیس جمهور سابق اعلام کرده در انتخابات آینده ریاست جمهوری از هیچ یک از نامزدهای اصولگرا حتی وزیران کابینه‌اش حمایت نخواهد کرد.

در هفته های گذشته و پس از مخالفت رهبر معظم انقلاب با نامزدی احمدی نژاد، برخی اصولگرایان در صدد استفاده از ظرفیت رای وی در انتخابات در قالب حمایت او از نامزد اصولگرایان هستند، اما احمدی نژاد اخیرا در پاسخ به برخی درخواست ها اعلام کرده از هیچ یک از نامزدهای انتخابات حمایت نخواهد کرد.

ناظران سیاسی معتقدند احمدی نژاد پرشانس ترین گزینه اصولگرایان برای رقابت های انتخاباتی سال آینده بود و اکنون در غیاب او دیگر نامزدهای مطرح اصولگرا شانس بسیار اندکی برای پیروزی در انتخابات خواهند داشت. برخی فعالان سیاسی اصولگرا در هفته های اخیر رایزنی هایی را برای اجرای یک سناریو آغاز کرده اند تا با حضور احمدی نژاد در کمپین انتخاباتی نامزد نهایی اصولگرایان، سبد رای او را به سبد رای این نامزد منتقل کنند. اما رئیس جمهور سابق در یک اقدام شبه اعتراضی تصمیم گرفته در انتخابات آینده سکوت کند.

گفته می شود او اخیرا در پاسخ به غلامحسین الهام که نامزدی در انتخابات آینده را بررسی می کند گفته است: حتی از شما که خیلی هم بهتان علاقه مندم نیز حمایت نمی‌کنم. چون به آقا اعلام کردم که در انتخابات دخالت نمی‌کنم، نمی توانم از شما حمایت کنم.

29217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 595542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    17 14
    دوباره این آقا نظر داد . ملت از شنیدن اسم این حضرات هم دچار تشویش و نگرانی می شوند .
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    10 5
    الهام یاذت رفته برای شورای نگهبان یک رای آورده بودی