۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹

آنجلینا جولی و برد پیت درباره موضوع حضانت شش فرزندشان به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنجلینا جولی همچنان به تنهایی حضانت شش فرزندش را برعهده خواهد داشت. نماینده جولی دوشنبه اعلام کرد که این زوج بیش از یک هفته پیش در این زمینه به توافق رسیده‌اند.

نماینده پیت هنوز به این خبر هیچ‌گونه واکنشی نشان نداده است. پیت جمعه گذشته از دادگاه خواستار حضانت مشترک فرزندان شده بود.(اینجا)

بر اساس این توافق پیت همچنان در حضور یک ناظر با شش فرزندش ملاقات خواهد کرد. این زوج سرشناس هالیوودی شش فرزند دارند که کوچکترینشان ۸ ساله و بزرگترینشان ۱۵ ساله است.

در دادخواست ارائه شده از سوی پیت به دادگاه هیچ جزییات تازه‌ای درباره علت جدایی این زوج هالیوودی وجود ندارد. او نیز اختلافات حل‌نشدنی را دلیل جدایی عنوان کرده بود.

این دو پیش از این در اواخر ماه سپتامبر به صورت موقت درباره موضوع حضانت فرزندان توافق کرده بودند.

جولی سپتامبر گذشته یک روز پس از رویداد از کوره در رفتن پیت در یک پرواز خصوصی، تقاضای طلاق از این بازیگر را به دادگاه ارائه کرد. او اعلام کرد که برای حفظ سلامت خانواده دست به این کار می‌زند. هنوز مشخص نیست که در توافق اخیر پیت و جولی دادگاه نقش داشته است یا نه.

زندگی مشترک این دو هنرپیشه پس از بازی‌شان در فیلم «آقا و خانم اسمیت» آغاز شد و پس از ۱۲ سال در ماه سپتامبر به پایان راه رسید.

منبع: گاردین / ۸ نوامبر

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساره A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    50 5
    طفلی برد پیت