در حالی پوستر فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی برای اکران در آمریکا رونمایی شد که این فیلم در صدر جدول فروش اکران 1395 هم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آمار فروش فیلم‌های سینمایی در روز پنجشنبه بیستم آبان ماه حکایت از آن داشت که هفتمین فیلم سینمایی فرهادی توانست فروش فیلم «من سالوادور نیستم» را پشت سر بگذارد و در صدر جدول فروش فیلم‌های اکران سال 95 قرار بگیرد.

در عین حال که فیلم فرهادی هفته آخر اکران را در ایران پشت سر می‌گذارد تدارک برای شروع نمایش آن در آمریکا آغاز شده است. یکی از اقدامات دو شرکت آمازون و شركت كوئن مديا که مسئول پخش فیلم در آمریکا هستند، رونمایی از پوستر فیلم بوده است. 

«فروشنده» از ژانويه ٢٠١٧ اكران خود را در آمريكا آغاز خواهد كرد.

فیلم فرهادی که نماینده ایران در مراسم اسکار پیش روست، در جشنواره فیلم کن موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه شد. این فیلم ماجرای زن و شوهری با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی است که مجبور به تغییر محل زندگی خود می‌شوند و این تغییر اتفاقاتی را برای آنان به همراه دارد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    9 2
    آقای فرهادی شانس آورد این دفعه فیلمش با فیلم مسعود اسپیلبرگ هم زمان اکران نشد و گرنه میگفتن فروش بالای فیلمش دهن کجی به فیلم این اسپیلبرگه
  • سام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    0 7
    ترانه حجابت کو؟