فرمانده انتظامی نهاوند گفت: جسد یک مرد ۲۸ ساله کارتن خواب دارای سابقه اعتیاد، در سالن ورزشی نیمه کاره بانوان نهاوند کشف شد/ این مرد از خانواده طرد شده و به علت سرمای هوا به این محل پناه برده بود که در خواب جان باخته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی این شهر که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: به دنبال تماس تلفنی نگهبان سالن ورزشی نیمه‌کاره بانوان نهاوند با مرکز فوریت‌های پلیس 110 این شهرستان مبنی بر رؤیت جسد یک مرد، نیروهای آگاهی شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای پلیس آگاهی و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد جسد مردی حدود 28 ساله به نام «م ـ ر» در داخل سالن ورزشی نیمه‌کاره بانوان نهاوند پیدا شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: براساس تحقیقات اولیه و بررسی‌های لازمه این شخص توسط خانواده‌اش به دلیل اعتیاد طرد شده و برای خوابیدن به این مکان رفته اما به دلیل سرما فوت کرده است.

وی گفت: شنیده‌ها حکایت از سقوط این شخص از ارتفاع دارد که پلیس در این خصوص نظری ندارد و همه‌چیز منوط به نظر نهایی پزشک قانونی است که پس از اعلام نظریه به رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =