میزان نوشت: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت باید با تعطیلی امروز مدارس در راستای کاهش آلودگی هوا اقدام می کرد اما متاسفانه شاهد این اقدام نیستیم.

پرویز سروری در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک شدید پایتخت در روز یکشنبه هفته جاری خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از بزرگراه های شهر تهران روز یکشنبه قفل بود و شهروندان در ساعات پایانی شب موفق شدند به خانه های خود برسند.

سروری ادامه داد: علت اصلی ترافیک در بزرگراه های شمال پایتخت به دلیل برگزاری اختتامیه نمایشگاه لوازم خانگی در محل نمایشگاه های تهران بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از برگزاری نمایشگاه های مختلف خارج از مجموع نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: برای کاهش مشکلات مرتبط با برگزاری نمایشگاه ها در پایتخت مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب راه اندازی شده، اما اکنون شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از نمایشگاه ها در این مکان برگزار نمی شود.

سروری با انتقاد از عملکرد مسئولان دولت و تعطیل اعلام نشدن امروز سه شنبه 9 آذر ماه گفت: در شرایطی که طی هفته های گذشته شاهد تعطیلی مکرر مدارس به دلیل آلودگی هوا بودیم دولت از فرصت طلایی خود برای تعطیلی مدارس و کمک به بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران استفاده نکرد.

وی تاکید کرد: در صورتی که امروز از سوی دولت تعطیل اعلام می شد، تعداد قابل توجهی از شهروندان تهرانی از پایتخت خارج شده و همین موضوع می توانست منجر به بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر تهران شود.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    12 2
    تعطیل نکرد چون به آلوده شدن هوا اعتقاد زیادی داره
  • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    9 0
    سر درد دارم ار آلودگی هوا.متطقه 4 آلودگیش رفت روی 224....دولت خوشخال ما چی کار میکنه پس؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    17 0
    خب بالاخره علت عدم تعطیلی چی بود ؟
    • بی نام US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      9 3
      طبق مصوبه مجلس تعطیل کردن روز های بین التعطیلین ممنوع هست اقای نماینده شما چه طور قانون را نمی دانید
    • ناشناس A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      2 2
      عدم استعفا وزیر راه و شهرسازی
    • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      4 1
      قیمت دلار
    • ب US ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
      3 1
      علتش اینه که تمام ایستگاهها عددشوت یره بالای 150 تا یک رکورد دیگه ثیت شه و مردم مریض تر شن
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    4 6
    آها ، خروج تهرانی ها از پایتخت و آوار شدن سر شهرس تانها و ترافیک و بدبختیش مال شهرستانی ها . فقط اونجا اسمونش صاف باشه بی خیال ملت
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    9 1
    چه پیشنهاد پرمغز و هوشمندانه ای اصلا بهتر نیست کل ساکنان تهران را به زور از شهر بیرون کنیم تا هوا خوب شود یا کلا مدارس را تعطیل کنیم؟
  • بی نام US ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    7 0
    چه ربطی به نمایشگاه داشت؟نمایشگاه ساعت 5 تموم شد ولی ترافیک بعد از این ساعت شروع شد در ضمن اون نمایشگاه شهر افتاب بد جایی هست و در نمایشگاه کتاب مردم دچار کلی مشکل شدند. , بهتره بگید که می خواید شعرداری بابت برگزاری نمایشگاه افتاب کلی اجاره بگه و پول تو جیبش بره ضمن این که می خواید زمین نمایشگاه را هم تصاحب و بعد به بعضی ها با قیمت ارزان واگذار کنید
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    4 2
    بد نیست دست از لجبازی بردارید و طرح زوج و فرد را به ساعت قبلی برگردانید تا مردم مجبور نباشند همه با هم و در یک زمان وارد این طرح شده و ترافیک صدها کیلومتری شکل بگیرد. تبعات گسترش طرح ترافیک به زوج و فرد باعث آن ترافیک عظیم صبحگاهی شد و این تغییر ساعت زوج و فرد هم باعث ترافیک شبانه شد.
  • تهران جای موندن نیست... IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    3 1
    چند بار تجربه شد که طرح ترافیک باعث ترافیکه؟ طرح ترافیک رو به کل بردارید ببینید وضع شهر بهتر میشه یا نه... بدبختانه این هم شده یک منبع درآمد عالی ... و دیگه کسی نگاه نمیکنه که این طرح دیگه نه تنها سودی نداره ، بلکه خودش مشکل‌ساز شده... اصلا حالا طرح رو هم با همه مضراتش به مردم تحمیل کردید... آیا نمی‌خواهید وضعیت حمل‌ونقل شهری رو درست کنید؟ قیمت تاکسی‌ها یک زمانی ارزان بود... الآن اگر حساب کنی قیمت تاکسی در تهران از کشورهای ثروتمند خلیج‌فارس هم داره بیشتر میشه آروم آروم... چه کار باید کرد؟