در روز ۱۷آذرماه، همچنان اخبار مربوط به سخنرانی چهره‌های مختلف سیاسی در دانشگاه‌ها به مناسبت روز دانشجو پربازدید بود.

در صدر اخبار پربازدید امروز، این نکته وجود داشت که چرا روحانی، دیروز در برابر انتقادات و توهین‌ها، لکنت نگرفت؟ البته خبر جالب توجه دیگری که نشان می دهد نقشه «گزینه‌سوز» احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ چیست هم پربازدید بود. یک نشریه دلواپس هم اینطور مطهری را نواخت: این نمایندهِ پیاده و بی‌صلاحیت، سنگ جماعت فتنه‌گر را به سینه می‌زند!

ما که آخر و عاقبت نفهمیدیم چرا ایرانی‌ها به کارخانه فخیمه بی.ام.دبلیو می گویند ب.م.و با این حال خبر مسرت بخش  جزییات سرمایه گذاری بی ام دبلیو در ایران باعث شعف مخاطبان شد. پس از آن، باز هم سوال  ارزش واقعی دلار چه رقمی است؟ ذهن‌ها را مشغول کرد تا با 3 روزه شدن یلدای دیجی کالایی‌ها  از پربازدیدترین های امروز اقتصادی باشد.

در سرویس فرهنگ و هنر، نفس مخاطبان از  دفاع تمام قد پرویز پرستویی از بهرام بیضایی جا آمد. پس از آن پشت‌پرده شبکه‌های ماهواره‌ای از زبان یک بازیگر  لو رفت تا به همراه معرفی هدیه هاشمی رفسنجانی به استاد شجریان پربازدیدترین مطالب روز باشد.

یک یادداشت عجیب در سرویس جامعه اینطور تز داد که زن بی‌شوهر مثل قابلمه بدون در است! سوالی با ظاهر طنزش هم توجه مخاطبان را جلب کرد. آیا به راستی اگر کسی مشهدی نباشد در شهرداری تهران استخدام نمی‌شود؟ مخاطبان دنبال مهم جواب این پرسش هم بودند که چگونه 125 سال زنده بمانیم؟

در اخبار بین المللی و همزمان با انتخاب ترامپ به عنوان مرد سال، مجله تایم هم ایالات متحده را متفرقه کرد! همچنین اعترافات آقای رئیس جمهور در آخرین سخنرانی امنیتی مطلبی بسیار خواندنی بود تا با  سخنرانی اردوغان درباره خروج از سیطره دلار اخبار داغ شده بین المللی باشد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم جدیدترین واکنش قالیباف و احمدی‌نژاد به پاره کردن برجام! باعث انبساط خاطر مخاطبان و دوستداران این دو چهره سیاسی شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    2 0
    ب م و تلفظ آلمانی و صحیح اسم برنده. واسه خاطر همین :