در نیمه آذرماه، اخبار مربوط به بابک زنجانی و تکذیب تغییرات در کابینه، پربازدیدتر از دیگر مطالب بود.

در سرویس سیاسی بیشترین بازدید مربوط به خبر حسین الله‌کرم بود که  حرفش درباره عزل ظریف به دستور رهبری را پس گرفت و عذرخواهی کرد! در همین زمان، رونمایی محمدرضا خاتمی از بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات ۹۶ چشمها را خیره کرد. اعلام اسامی ۱۰ نفر نجومی‌بگیر میلیاردی که حقوق نجومی خود را پس نمی‌دهند هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی هم این خبر پیچید که بابک زنجانی اصل پول را از دست داده است! همچنین روایت یک نماینده مجلس از یک فرار مالیاتی سنگین هم به همراه رونمایی نوبخت از برنامه دولت برای دخل و خرج سال ۹۶ پربازدید بود.

سخنان حسام نواب صفوی در سرویس فرهنگ و هنر پربازدید بود که گفت: پدرم خان بود،خانواده ام ثروتمندند،وکیل هم هستم؛بنابراین برای پول بازیگر نشدم! همچنین  خاطره خانم بازیگر از نقشی که در یک دادگاه واقعی بازی کرد هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی  پس لرزه های رفتار خانم مدیری که بخاطر گم شدن گوشی تلفن همراهش،مانع خروج بچه ها از مدرسه شد پربازدیدتر از اخبار دیگر بود. پس از این خبر مردم خواستند بدانند رسید عابربانک در عملیات کارت به کارت، مدرک قانونی است؟ سخنان جدید دادستان تهران درباره متهمان و محکومان مختلف هم پربازدید بود.  جعفری دولت آبادی گفت: راه نجات زنجانی استرداد وجوه بیت‌المال است.

در سرویس بین الملل رونمایی از همسر "اون" پربازدیدترین خبر بود. یک تحلیلگر بین الملل هم گفت: قانون داماتو نمی‌تواند ایران را محدود کندهمچنین در تعقیب سیر تحولات منطقه بازی تازۀ اردوغان و اینکه  آیا رئیس‌جمهور ترکیه به سوریه و متحدانش اعلام جنگ کرده است؟ پربازدید بود.

دانستن اینکه  کلیک کلیک کلیک دات کلیک چیست؟ برای مخاطبان سرویس فناوری اطلاعات جذاب بود. همچنین  ضربدر زدن لاریجانی جلوی اسم شلوغ‌های مجلس در سرویس طنز و کاریکاتور، مخاطبان را خنداند.

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =