خلاقیت سعید جلیلی کاندیدای ناکام انتخابات ریاست جمهوری گذشته در پیوند زدن مسئله هسته‌ای با مشکل مسکن مردم، مخاطبان را در ۱۹آذرماه، به وجد آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جمعه سرد پاییزی که برف آذرماه همه استانها را تحت تاثیر خود قرار داده از احمدی نژاد سال 1400! در سرویس طنز و کاریکاتور ما رونمایی شد. از آن سوی دنیا هم خبر رسید آرشیو تمام اینترنت از ترس ترامپ در کانادا هم کپی می‌شود .

در سرویس اقتصادی خبر آمد فرودگاه مشهد تعطیل شد که البته دلیلش برف بود. پس از آن بود که حباب سکه ترکید و باد نرخ طلا خوابید.  مقایسه دو خودرو تویوتا کرولا GLI و کیا سراتو ۲۰۰۰ هم برای مخاطبان خوشایند بود.

در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای همسفر شدن دو داعشی با قوی‌ترین مرد جهان در «دورهمی» هم خواندنی بود و هم خنده دار. برای همین پربازدیدترین خبر این حوزه را به نام خود سند زد. خبر دیگر اینکه «بقا» درگذشت  تا دوستداران این شاعر خراسانی به پرسه بنشینند. از دنیای هنرمندان هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیگر «شهرزاد» مهمان ویژه «دورهمی» خواهد بود.

اخبار هواشناسی پربازدیدترین بخشهای خبری سرویس جامعه بود. همه فهمیدند کاهش ۱۲درجه‌ای دمای هوا در ۹ استان باع شد تهران یخ بزند. همچنین انتشار خبر مسرت بخش بارش برف و باران در ۱۴ استان پس از ماهها خشک سالی موجی از شادی را در بین هموطنان برانگیخت. از حوزه قوه قضاییه هم منتظری اعلام کرد: رییس قوه‌قضاییه اسناد مربوط به حساب‌ها را در اختیار نمایندگان گذاشت. 

خبر خوب دیگر اینکه دو قدرت آسیایی در انتظارِ لغو ویزا با ایران تا پس از لغو ویزای روسیه، پاسپورت ایران هر روز معتبرتر شود. خبر عجیب دیگر اینکه حضور یکی از بنیانگذاران "کشتی‌ کج" در کابینه ترامپ! باعث شد همه به کارهای رئیس جمهور تازه آمریکا شک کنند. در همین اثنا تکرار ادعاهای پوچ لیبرمن درباره ایران نشان داد اسراییل از نقش جدید قدرتمندی کشورمان در عرصه بین المللی چقدر ترسیده!

در سرویس سیاسی هم روایت مصباح یزدی از یک جلسه‌ با هاشمی رفسنجانی در منزلش برای مخاطبان جذاب بود. البته نه به آن اندازه که مخاطبان خلاقیت سعید جلیلی در گره‌زدن انرژی هسته‌ای به مسکن و شهرسازی ستوندند. واقعا سئوال اینجاست با این خلاقیتهای شاعرانه این کاندیدای ناکام ریاست جمهوری  او می‌خواهد احمدی‌نژاد «زمانه» شود؟ 

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 610465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =