باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو جبهه‌ ایستادگی گفت: تشکیل جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب می‌تواند گامی مثبت در جهت رسیدن اصولگرایان به وحدت در زمینه مسائلی چون انتخابات باشد.

حسین کنعانی‌مقدم با اشاره به اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب ابتکاری از جانب اصولگرایان بود، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مسیر وحدت جریان اصولگرایی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب می‌تواند گامی مثبت در جهت رسیدن اصولگرایان به وحدت در زمینه مسائلی چون انتخابات باشد، گفت: البته جبهه مذکور تنها متشکل از بخش مردمی جریان اصولگرا است و فعلا احزاب و تشکل‌های اصولگرا در آن حضور ندارند.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: با توجه به اینکه سهم عمده انتخابات آینده بر عهده احزاب و تشکل‌های اصولگرا است، باید آن‌ها نیز بتوانند مواضع‌شان را در خصوص حرکت‌های آینده جریان سیاسی‌ خود اعلام کنند.

عضو جبهه ایستادگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب همان شورای ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات 96 است، تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها بخشی از اصولگراها را شامل می‌شود در حالی که سازوکار ائتلاف جریان اصولگرا برای انتخابات آتی بسیار فراگیرتر است.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =