بازگشت آلودگی‌هوا از شنبه/ اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد و توقف فروش مجوز روزانه طرح

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود. به همین دلیل عصر امروز جلسه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در محل استانداری تهران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران، ناصر مهردادی در این باره گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده و نظر اعضا کمیته شرایط ویژه آلودگی هوا به منظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها با توجه به پیش بینی شرایط پایداری هوا برای روز شنبه این جلسه عصر امروز (پنجشنبه ۹ دی ماه) در محل معاونت عمرانی استانداری تهران تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوای تهران امروز روی عدد ۹۴ قرار داشته است، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد کلیه فعالیت واحدهای شن و ماسه از روز شنبه ممنوع خواهد بود.

مهردادی ادامه داد: همچنین فروش مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت از روز شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو متوقف می‌شود.

وی گفت: از دیگر مصوبات این جلسه افزایش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد تا روز سه شنبه ۱۴ دیماه و تا ساعت ۱۹ در تهران بود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    32 4
    خون اونایی که بالاشهر میشینن و هیچ طرحی تو منطقشون نیس رنگیتریه
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    37 3
    آخه این کار چه فایده ای داره جز این که ترافیک همت سنگین تر بشه و ترافیک بیشتر مساوی آلایندگی بیشتره. ضمنا ملتی که منازلشون در محدوده طرح زوج و فرد قرار داره چه گناهی کردن آخه؟
  • بی نام RO ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    27 1
    دوباره طرح های مسخره و بی اثر و افزایش شدید ترافیک با همت و تدبیر مسئولین مدبر و مدیر با حقوق های ناچیز
  • ناشناس IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    34 0
    فقط دنبال پاک کردن صورت مساله و محدودکردن مردم هستن خود آقایونی که تو جلسه بودن میشه بفرمان اون چهار روز رو چجوری میرن محل کار و بچه هاشونو میرسونن مدرسه و دانشگاه؟ همشون با ماشینای دارای آرم طرح ترافیک اونم چندتا خودرو برا اعضای خانواده .... اونوقت برا مردم نسخه می پیچن... اگه واقعا مرد هستید و دلتون برا مردم سوخته اول از خودتون شروع کنید... چرا همش مردم باید تاوان بی عرضه گی و ندانم کاری های شماهارو بدن
  • بی نام A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    22 0
    شمام با این برنامه ریزیتون شورشو در آوردید به فکره چاره درست درمون باشید
  • .... ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
    11 0
    شنبه شب كه بارون مياد،آقايون برعكس گفتن از دوشنبه شب هوا شديدا سرد ميشه،يعني از سه شنبه هوا آلوده تر ميشه
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
    22 1
    به جاي اينكه براي مردم محدوديت ايجاد كنيد بايد شهرداري تهران كه با تخريب باغات و فضاي سبز و تراكم فروشي و احداث برج هاي متعدد و غير اصولي و غير قانوني به عنوان اصلي ترين عامل به وجود آورنده اين وضع توبيخ و محاكمه شود
  • ستی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
    0 0
    همینطوری تصمیمی میگیرند بدون اینکه ببینند مردم دچار چه مشکلاتی می شوند. اونایی که بچه هاشون را با ماشین به مدرسه ای می برند که داخل طرح زوچ و فرد است و خطوط اتوبوس واحد برای آنها در این مسیر در دسترسشان نیست و به ایستگاه مترو هم نزدیک نیستند چکار باید کنند؟
  • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
    10 0
    یک فقره اتوبوس شرکت واحد به اندازه 1000 تا ماشین هوا رو آلوده می کنه.به نظر من اگه اتوبوس ها و موتورها و سیگاری ها از سطح شهر جمع بشن قطعا مشکل آلودگی هوای تهران حل میشه
  • بی نام A1 ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
    12 1
    دیگه دارید با این طرحه زورکی شورشو درمیآرید