جای خالی فرش زنجان در تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک فرش زنجان نهادینه نشده است و باید از این ظرفیت مهم برای توسعه ظرفیت های صادراتی قدم هایی برداشته شود.

رئیس اتحادیه فرش فروشان زنجان در این باره به خبرآنلاین افزود: فرش فروشان زنجانی چندان اطلاعی از این ظرفیت به روز دنیا ندارند و باید برای ورود به این موضوع ظرفیت ها و پتانسیل های لازم شناسایی شود.
ابراهیم جعفری با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت های این ظرفیت مهم برای معرفی و صادرات فرش زنجان به سایر استان ها و کشورهای مختلف بیان کرد: فرش فروشان زنجان آشنایی چندانی به این مفهوم ندارند و برای ورود به این موضوع باید دوره های مختلف آشنایی و شناخت برگزار شود.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم تا زمانی که مزیت های رقابتی این مفهوم بین فرش فروشان و دلایل افزایش میزان صادرات فرش زنجان از این طریق روشن نشود، فرش فروشان به این سمت و سو ورود پیدا نمی کنند.

46

کد خبر 617981

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار