ایرج طهماسب در واکنش به تجلیل از عروسک‌گردان کلاه قرمزی در جشنواره فیلم کودک تاکید کرد ای‌کاش وقتی دنیا در این دنیا نفس می‌کشید از او تجلیل می‌کردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایرج طهماسب، نویسنده، کارگردان و بازیگر فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی «کلاه قرمزی» نسبت به خبر تجلیل از زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده واکنش نشان داد.

او در متنی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، ابتدا این گفته دبیر سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را آورده است: «علیرضا رضاداد: امسال در جشنواره کودک از مقام دنیا فنی‌زاده تجلیل می‌کنیم.»

در ادامه ایرج طهماسب در پانوشت افزوده است: «ای کاش وقتی دنیا در این دنیا نفس می‌کشید و با سختی زیاد از یاد عروسک‌هایش غافل نبود از او تجلیل می‌کردید تا خودش هم کمی به هنرش ببالد. ای کاش بدانید بخشی از وجود خود را در وجود عروسکی قرار دادن به چه معناست...

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SK ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
    5 0
    با درود بر همه ی هنرمندان. باید هر فیلمی وهر برنامه ای که بر روی صفحه ی تلوزیون آمده و به پایان میرسد بالاخص مجمو عه های چند قسمتی ، باید در سالنی با حضور تمام عوامل برنامه با ذکر نام ونمایش تصویر وبیان کار واثر هریک عوامل معرفی شوند نیازی به تجلیل مادی نیست . اینکه هنرمند بداند زحمتش بر ما پوشیده نیست ومیخواهیم بر مردم هم پوشیده نباشد کفایت میکند.