در روز جمعه، ۱۷دی، پربازدیدترین خبرهای گروه‌ سیاسی مربوط به سخنان امروز ائمه جمعه و اقدام سال گذشته نیروی دریایی سپاه در بازداشت ده نظامی آمریکایی بود.

یک اقدام نیروی دریایی سپاه که ولوله عجیبی در بین آمریکایی‌ها برپا کرد و پربازدیدترین خبر بخش سیاسی ما شد. انتقاد یک امام‌جمعه از شانتاژهای بی‌بی‌سی هم توانست مخاطبان زیادی بیاید و امام‌جمعه تهران هم گفت: قوه قضاییه شدیدا مورد حمله است.

در سرویس اقتصادی اعلام شد تولید ۷ خودروی سواری متوقف شد. از سوی دیگر مردم خواستند بدانند چرا کارت‌های بانکی تاریخ انقضا دارند؟ همچنین خبر رسید پیامک حذف یارانه برای ۳ میلیون نفر دیگر ارسال شده است.

در سرویس فرهنگ و هنر خبرآنلاین ماجرای گروگان‌گیری علی مشهدی پربازدیدترین خبر بود. همچنین خبر رسید بازیگر سرشناس بالیوود درگذشت. البته این هنرمند، آمیتا باچان نیست. خبر مسرت بخش دیگر این است که «ایرج، نابغه آواز ایران» در راه است!

در سرویس جامعه انتشار ۵ قانون روانشناسی که زندگی را ساده‌تر ‌می‌کند، پربازدیدترین مطلب بود. در راستای فجایع محیط زیست هم نماینده مردم خوزستان هشدار داد: تصمیم عراق برای سدسازی، آبادان را شوره زار می‌کند. همچنین ارسال پرونده احمدمنتظری به دادگاه تجدیدنظر هم کلیک زیادی خورد.

عجیب‌ترین خبر قرن در سرویس بین الملل منتشر شد که در آن عنوان شده بود مردم کره‌شمالی به خیابان آمدند. دو خبر مهم دیگر درباره ترامپ هم پربازدیدترین مطلب این سرویس بود. توهین ترامپ به رهبر اقلیت سنای آمریکا و احضار تمام سفرای اوباما به آمریکا از سوی ترامپ از جمله این مطالب بود. اینطور بود که در سرویس طنز هم شیرین کاری جدید ترامپ! پرمشتری شد.

مخاطبان سرویس آی.تی هم فهمیدند اگر دنبال اینترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه در تمام نقاط یک کشور هستند باید به استونی بروند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام SE ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
    1 0
    يارانه بايد از همون شروعش فقط به افراد فقير و نيازمند در صورت اثبات تعلق ميگرفت، مثل همه كشورهاي پيشرفته كه با استفاده از شماره ملي تشخيص ميدهند كه آيا فرد درخواست دهنده نيازمند واقعي هست براي برخورداري از يارانه يا خير.