در ۱۴دی‌ماه، طعنه‌زدن متقابل یک نماینده عضو پایداری و علی مطهری در قالب نامه‌نگاری و سخنرانی، پربازدیدترین خبر خبرآنلاین بود.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز نامه عضو جبهه‌پایداری به علی مطهری بود که نوشته: با کافران چه کارت،گر بت نمی‌پرستی؟ مطهری هم در پاسخ گفت: افراطی‌ها را شستشوی مغزی داده‌اند. آنها شبیه تکفیری‌ها شده‌اند! از سوی دیگر پاسخ حمید انصاری به سخنان حمید روحانی هم جالب بود: گوینده این افترا شیخ علی تهرانی است که به صدام پناه برد!

از بازار خبر رسید مردم خرید گوشت را تحریم کردند. البته بازار سکه و ارز باز هم پرنوسان و معاملات مسکن هم نصف شد.

خبر درگذشت مجری بی‌بی‌سی در سرویس فرهنگ و جامعه از همه پربازدیدتر بود. یک روزنامه هم برای سحر قریشی نوشت: مردم برای کدام رزومه‌تان باید دم در خانه‌تان جمع شوند؟ همچنین خبر رسید  رهبر انقلاب به برنامه تلویزیونی «قند پهلو» واکنش نشان دادند.

در سرویس جامعه خبر توسعه خانه‌های غیرمجاز چینی‌ها در تهران نگاه ها را جلب کرد که در این خانه ها چه می گذرد. همچنین اعلام شد حرفه یک زن «ازدواج مکرر» و «مطالبه مهریه» است! حافظی پاسخ قالیباف را داد: ادب مرد به ز دولت اوست. نباید استمرار حضور شهردار را تحمل می‌کردیم!

در سرویس بین الملل هم اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آلمان درباره بشار اسد از همه پربازدیدتر بود. همچنین مردم خواستند بدانند چامسکی دربارۀ برجام چه توصیه‌ای به ترامپ کرد؟ نامه دانشمندان آمریکایی به ترامپ دربارۀ برجام هم خواندنی بود.

خبر مهم دنیای آی تی این بود که پیامرسان تلگرام پشتیبانی از اندرویدهای قدیمی را قطع کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم از رقیب جدید روحانی در انتخابات ۹۶ رونمایی شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =