در ۹دی، پربازدیدترین‌های اخبار به حضور هواپیماهای اسرائیلی در کشور و سرنوشت حج رفتن هموطنان اختصاص داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبر وزیر دفاع از حضور هواپیمای رژیم صهیونیستی در ایران پربازدیدترین خبر سیاسی امروز بود. پس از آن نقل قولی از محسن رضایی درباره محصورین پربازدید بود که در آن، سردار گفته بود: از آبرویم خرج کردم و با این دو نفر صحبت کردم. البته در این بین نگاه توییتری علی مطهری به ۹ دی هم خریداران زیادی داشت.

دو خبر درباره ارز یعنی ترس دلار از اولتیماتوم بانک مرکزی و ادامه کاهش نرخ ارز  پربازدیدترین های اقتصادی بودند که بالاتر از اعلام قیمت برخی خودروهای مونتاژ داخل قرار گرفتند.

در سرویس فرهنگ و هنر حمله دوباره کیهان به اصغر فرهادی بسیار پربازدید بود. در این میان خاطره پولاد کیمیایی از ازدواج مجدد پدرش هم خواندنی بود و بالاخره  دنیا فنی‌زاده هم در آغوش مادربزرگ سینما آرام گرفت. روحش شاد.

در سرویس جامعه حکایت ترافیک‌بی‌پایان تهران ادامه داشت؛ پلیس‌وشهرداری عاجز، مردم کلافه اند. یک نفر هم پیدا شد حرف حساب زد و گفت: گورخواب ها را ما مردم به سمت قبرستان بردیم؛ حالا از چه چیزی ناراحتیم؟ جواب این سئوال هم خواندنی بود: چرا هندی‌ها پوشش ایرانی را حفظ کردند؟

سه خبر درباره روابط عربستان و ایران در حوزه بین الملل، پربازدید بود. اظهارات وزیر حج و عمره عربستان درباره سفر حجاج ایرانی توجه مخاطبان را جلب کرد تا با خبر واکنش عربستان به پیشنهاد جان کری و بازتاب آزمایش موشکی ایران در رسانه‌های عربی نشان دهد خاورمیانه کانون توجه مخاطبان این بخش از اخبار است.

سایت آمازون هم رکورد زد و ۱ میلیارد کالا در تعطیلات ۲۰۱۶ به مشتریانش تحویل داد.

گردشگران شاد ایرانی هم در سرویس طنز و کاریکاتور ما اعلام کردند: بمیریم بازم ترکیه میریم! خوش به سعادتتان.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 617738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =